عصر بازار

محصولات نوین و جدید بانک ملی ایران در راه بازار

عصر اعتبار- محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم بانک ملی ایران که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در باشگاه آجودانیه برگزار شد٬ با تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان غیور و فداکار در حادثه ساختمان پلاسکو ابراز داشت: نیل به اهداف تعیین شده، بانک ملی ایران را تبدیل به یک بانک برتر خواهد کرد و با وجود مدیران و کارکنان متخصص بانک ملی ایران، تمامی مسائل مرتفع خواهد شد به شرط اینکه همدلی، همزبانی، ایجاد انگیزه در کارکنان، احساس مسئولیت، اعتماد و تلاش جمعی در دستور کار مدیران بانک قرار گیرد.

محصولات نوین و جدید بانک ملی ایران در راه بازار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی با تقدیر از کارکنان این بانک در خصوص مدیریت منابع و مصارف در سه ماهه سوم سال جاری٬خواستار ادامه این روند در مدت باقی مانده تا پایان سال شد و تاکیدکرد:محصولات متمایز و منحصر به فرد باعث پیشرفت بانک است و در این خصوص بزودی محصولات نوین و جذابی توسط بانک ملی ایران رونمایی خواهد شد.
به گفته حسین زاده در بازار رقابتی امروز، باید به قیمت تمام شده پول و کنترل هزینه ها توجه ویژه داشت و بر این اساس شعب این بانک باید حداکثر تلاش را برای جذب سپرده های ارزان قیمت انجام دهند.
وی آموزش کاربردی را اساس پویایی و پیشرفت بانک عنوان کرد و ابراز داشت: آموزش کارکنان و مسائل آموزشی باید در شعب نمود پیدا کند. آموزش های کاربردی به عنوان یک ضرورت باید در دستور کار باشد و هزینه های صرف شده در آن نوعی سرمایه گذاری در بانک محسوب می شود.
مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: پس از برجام، فضای فعالیت بازتر شده و بانک های بزرگ برای همکاری با بانک ملی ایران اعلام آمادگی می کنند.
وی افزود :برنامه وسیعی برای گسترش شعب خارج از کشور داریم و قصد داریم از فرصت های جدید و پیش رو برای ارتقای جایگاه بانک حداکثر استفاده را انجام دهیم.
حسین زاده با اشاره به عملکرد مناسب بانک ملی ایران در خصوص حمایت از صنایع کوچک و متوسط ابراز داشت: پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط به شرط داشتن توجیه اقتصادی و بانکی طرح ها٬ توسط این بانک ادامه خواهد داشت.
وی به نقش مهم روسای شعب اشاره کرد و گفت: مسئولان شعب نسبت به همکاران و مسائل آن ها باید حساس بوده و از آن ها مشورت بگیرند. همچنین با تفویض اختیار، به آن ها انگیزه و امید دهند.
در ادامه این همایش اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران به بررسی عملکرد بخش های تحت نظر خود پرداختند.
محمود شایان عضو هیات مدیره بانک در این همایش گفت: مدیران و کارکنان بانک باید دیدگاه تحلیلی در مورد مسائل بانک داشته باشند و حرکت به سمت سودآوری، کاهش هزینه ها، استفاده از امکانات گسترده بانک در جهت ارائه خدمات بهتر و ارتقای جایگاه بانک را سرلوحه امور خود قراردهند.
برات کریمی دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز بر اهمیت زیباسازی شعب، افزایش درآمدهای ارزی بانک، صدور ضمانتنامه های ارزی ٬جذب سپرده‌های ارزان قیمت و اهمیت ریسک‌پذیری در تصمیمات روسای شعب تاکید کرد.
در ادامه غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره بانک با اشاره به عملکرد مناسب بانک ملی ایران در حوزه ارزی پس از برجام ابراز داشت:پس از رفع تحریم ها خدمات گسترده ارزی بانک ملی ایران بویژه در حوزه بین الملل ٬ به تجار ٬ صادر کنندگان و واردکنندگان کالاها و خدمات ارائه شده است و برای گسترش این خدمات آمادگی کامل وجود دارد.
ناصر شاهباز دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز با اشاره به ضرورت مدیریت منابع و مصارف در دو ماه پایانی سال بر جذب منابع ارزان قیمت٬وصول مطالبات غیرجاری و افزایش درآمدهای کارمزدی تاکید کرد.
ارایه گزارش عملکرد بانک ملی ایران به تفکیک مناطق سه گانه و ادارات امور شعب در سه ماهه سوم امسال توسط رییس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی این بانک از دیگر بخش های این همایش یک روزه بود که توسط مدیر عامل و اعضای هیات مدیره تجزیه و تحلیل شده و رهنمودهای لازم ارائه گردید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو