عصر بازار

کمک ۷۰۰ هزار میلیارد ریالی مجلس به دولت در قالب اسناد خزانه

عصر اعتبار- عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس به دولت اجازه داد تا ۷۰۰ هزار میلیارد ریال بمنظور کاهش تورم و رکود قیمت کالا در بازار در قالب اسناد خزانه برداشت کند.

کمک ۷۰۰ هزار میلیارد ریالی مجلس به دولت در قالب اسناد خزانه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمدرضا صباغیان در جمع اصناف و بازاریان بافق با بیان اینکه کار نمایندگان در مجلس نظارت و قانون گذاری است اظهار داشت: اگر وکلای مردم در خانه ملت این دو وظیفه را خوب انجام دهند خیلی از مسائل جامعه حل می شود.

مردم بافق، مهریز، خاتم، ابرکوه و بهاباد در مجلس شورای اسلامی افزود: ولی اکنون جامعه به سمتی حرکت می کند که نماینده ها مجلس را به سمت کارهای اجرایی و موضوعاتی که اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان دستگاههای اجرایی می توانند آن را انجام دهند، هدایت می کنند.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن مشکلات اصناف گفت: بازاریان از وضعیت جامعه و قدرت خرید مردم خبر دارند بنابراین مطالب و پیشنهادهایشان می تواند گره گشا باشد و گاها به طرح تبدیل شود.

وی بیان کرد: مسائل و مشکلات و پیشنهادها را مکتوب و همراه با استدلال و مواد قانونی مطرح کنید تا بتوانیم از طریق مجاری قانونی پیگیری کنیم چون این کار امکان پذیر است.

در ابتدای این جلسه رئیس اتاق اصناف بافق، مشکلات بازاریان و کسبه این شهرستان را یاد آور شد و گقت: مشکلات اتاق اصناف زیاد است ولی مهم ترین آن بحث 9درصد ارزش افزوده می باشد که در بازار سنگینی می کند.

سید محمد عباس زاده افزود: 9 درصد ارزش افزوده قانون است که باید اجرا شود اما مشکل بازاریان بانحوه اجرای آن است.

همچنین حضور دست فروشان را در سطح شهر غیر قانونی خواند و اظهار داشت: چون مغازه داران عوارض ،مالیات ،آب و برق پرداخت می کنند بنا براین متولیان امر باید تصمیماتی اتخاذ کنند تا از حضور این افراد در جای جای شهر جلوگیری شود.

در این جلسه که به همت اتاق اصناف بافق برگزار شد روسای اتحادیه های صنفی به همراه تعدادی از بازاریان این شهرستان مسائل ،مشکلات و پیشنهادات خود را با صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو