عصر بازار

در استان خراسان

برگزاری اولین نمایشگاه بانک ، بورس و بیمه و سومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری

عصر اعتبار- اولین نمایشگاه بانک ، بورس و بیمه و سومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری با حضور مسئولین استان خراسان از تاریخ ۲۹ دی لغایت ۲ بهمن ، به مدت چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر می باشد.

برگزاری اولین نمایشگاه بانک ، بورس و بیمه و سومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، اولین نمایشگاه بانک ، بورس و بیمه و سومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری با حضور مسئولین استان خراسان آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از تاریخ 29 دی لغایت 2 بهمن در محل نمایشگاههای بین المللی مشهد دایر می باشد و مردم می توانند از 16 الی 22 برای بازدید مراجعه کنند.

براساس این گزارش کارگاه های تخصصی در اولین نمایشگاه بورس بانک وبیمه در مشهد با حضور اسماعیل درگاهی مدیر پذیرش بورس تهران برگزار شد .

همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه کارگاه های تخصصی شرایط و مزایای پذیرش در بورس و معرفی ابزارهای تامین مالی در بازار سرمایه برگزار گردید و روز شنبه مورخ 2 بهمن ماه نیز تکرار می شود.

یادآوری می شود: از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه فرهنگ سازی عمومی و بالابردن سواد مالی اقشار جامعه، ارتقای صنعت مالی کشور و بالابردن سطح تعاملات بین شرکتی ایران می باشد.

لازم به ذکر است در این نمایشگاه، سبد گردانی سرآمد و سبد گردانی هدف، تامین سرمایه های امید؛ نوین و لوتوس پارسیان وکارگزاری های فارابی، پاسارگاد، تامین سرمایه نوین، آریا نوین و خوارزمی و ... حضور داشتند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی