عصر بازار

مدیر عامل بیمه آسیا اعلام کرد؛

۵۱ واحد ساختمان پلاسکو تحت پوشش بیمه آتش سوزی بودند

عصر اعتبار- مدیر عامل بیمه آسیا: ۵۱ واحد تجاری ساختمان پلاسکو تحت پوشش بیمه آتش سوزی بیمه آسیا است.

۵۱ واحد ساختمان پلاسکو تحت پوشش بیمه آتش سوزی بودند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو  گفت: در مجموع این 51 واحد حدود 8/5 میلیارد تومان سرمایه خود را تحت پوشش بیمه آسیا قرار داده بودند.
وی با بیان اینکه از زمان آغاز آتش سوزی تیم ویژه ای در بیمه آسیا برای شناسایی بیمه گزاران و پرداخت خسارات آنها تشکیل شد افزود: همه کسانی که در این ساختمان دارای بیمه نامه آسیا هستند می توانند از امروز صبح به شعبه مرکزی بیمه آسیا واقع در خیابان شهید سپهبد قرنی - بالاتر از خیابان سمیه - کوچه بیمه- پلاک 13 - مدیریت آتش سوزی بیمه آسیا با مدارک هویتی خود مراجعه کنند.

کاردگر با بیان اینکه ممکن است بیمه نامه این واحد ها در آتش سوزی از بین رفته باشد گفت: تنها احراز هویت صاحبان بیمه نامه برای ما کفایت می کند و ما اسامی و مقدار بیمه و خسارت آنها را کاملا استخراج کرده ایم.

وی افزود: به محض ورود بیمه گزاران به بیمه آسیا برای آنها پرونده تشکیل می دهیم و به سرعت خسارات آنها را پرداخت خواهیم کرد.

کاردگر با توصیه به تجار و همه کسانی که در سراسر کشور فعالیت اقتصادی می کنند به بیمه کردن سرمایه های خود گفت: با مبلغ کمی می توان سرمایه های بزرگ خود را تحت پوشش بیمه آتش سوزی زلزله و حوادث غیر مترقبه قرار داد.

مدیر عامل بیمه آسیا افزود: بعنوان مثال در ساختمان پلاسکو تاجری که سرمایه خود را با 500 هزار تومان بیمه آتش سوزی کرده الان بین 280 تا 300 میلیون تومان خسارت دریافت خواهد کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی