عصر بازار

شعبه مستقل کیش؛

قهرمان دهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان بانک اقتصادنوین

عصر اعتبار- دهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان بانک اقتصادنوین و شرکت‌های وابسته با شعار "باهم برای هم" و با هدف ارتقای سلامت روح و جسم سرمایه انسانی این مجموعه برگزار شد و تیم شعبه مستقل موفق شد به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

قهرمان دهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان بانک اقتصادنوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، در دیدار نهایی این دوره از مسابقات که با استقبال کارکنان این بانک همراه بود، دو تیم سرپرستی منطقه سه و شعبه کیش به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شعبه مستقل کیش موفق شد با حساب 3 بر 2 تیم سرپرستی منطقه 3 تهران را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره دست یابد.
در دیدار رده‌بندی نیز تیم مدیریت سرمایه انسانی با حساب 8 بر 2 تیم سرپرستی منطقه نه استان‌ها را از پیش رو برداشت و به مقام سوم دست یافت. در دهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان بانک اقتصادنوین و شرکت‌های وابسته تیم سرپرستی منطقه نه استان‌ها به عنوان تیم برگزیده اخلاق مورد قدردانی قرار گرفت.
در این دوره از مسابقات محسن صالحی از تیم سرپرستی منطقه سه تهران به عنوان فنی‌ترین بازیکن و کامران احمدی از مدیریت سرمایه انسانی نیز به عنوان آقای گل این مسابقات معرفی شدند.
لازم به ذکر است دهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان بانک اقتصادنوین و شرکت‌های وابسته به همت اداره کارگزینی و رفاه این بانک با حضور 27 تیم از سرپرستی شعب تهران، ادارات مرکزی، 6 تیم از شرکت‌های وابسته، 8 تیم از مناطق استان‌ها و شعب مستقل اسفندیار و کیش در تهران و جزیره کیش برگزار شد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی