عصر بازار

چهارمین همایش ملی طب،پیشگیری و درمان با حمایت بانک حکمت ایرانیان برگزار شد

عصر اعتبار- چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی طب و پیشگیری, بهداشت و درمان دریایی بر روی شناورهای سطحی و زیر سطحی در منطقه یکم دریایی بندرعباس با حمایت بانک حکمت ایرانیان و با حضور چهره های شاخص لشکری و کشوری طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ دیماه سالجاری در بندرعباس برگزار شد .

چهارمین همایش ملی طب،پیشگیری و درمان با حمایت بانک حکمت ایرانیان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، بانک حکمت ایرانیان ضمن حمایت از برگزاری چهارمین  همایش ملی و دومین همایش بین المللی طب و پیشگیری, بهداشت و درمان دریایی  بر روی شناورهای سطحی و زیر سطحی در منطقه یکم دریایی بندرعباس  با برپایی غرفه خود در حاشیه این همایش به معرفی تازه ترین محصولات و خدمات بانکی خود پرداخت و میزبان مهمانان و مدعوین این همایش بود .
    بر اساس این گزارش امیر دریادار دکتر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن بازدید از غرفه بانک حکمت ایرانیان در این همایش ، ابراز خرسندی و رضایت خود را از نحوه خدمات رسانی بانک حکمت ایرانیان ابراز داشت .
    گفتنی است چهارمین  همایش ملی و دومین همایش بین المللی طب و پیشگیری, بهداشت و درمان دریایی  بر روی شناورهای سطحی و زیر سطحی طی چهار روز در شهر بندرعباس و استان هرمزگان به کار خود پایان داد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی