عصر بازار

مدیریت توسعه کهنوج به موسسه ملل سپرده شد

عصر اعتبار- استاندار کرمان گفت: مدیریت توسعه شهرستان کهنوج به موسسه ملل سپرده شد تا معین اقتصادی منطقه باشد.

مدیریت توسعه کهنوج به موسسه ملل سپرده شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، استاندار کرمان صبح امروز(5بهمن95) در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و مثلث توسعه شهرستان کهنوج که با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج برگزار شد اظهار داشت: وحدت و همگرایی نخستین شرط توسعه در استان کرمان است.
    وی بیان داشت: سیاست استان کرمان مبتنی بر اعتدال است و تلاش کرده‌ایم وحدت قابل قبولی را به وجود آوریم و با همکاری ائمه جمعه و نمایندگان استان کرمان موفق شدیم مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان را اجرا کنیم.
    استاندار کرمان عنوان کرد: مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان مسیر خوبی را طی کرد و 18 درصد از تفاهمنامه‌های 75 هزار میلیارد تومانی اقتصادی اجرا شده است.
    رزم‌حسینی از واگذاری مدیریت شهرستان کهنوج به موسسه اعتباری ملل خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرستان کهنوج دارای ظرفیت‌های خوبی است و 500 میلیون مترمکعب آب شیرین در منطقه وجود دارد.
    وی اضافه کرد: از موسسه اعتباری ملل انتظار نداریم که در کهنوج هزینه کنند و یا کارهای کمیته امداد را انجام دهند، بلکه انتظار داریم، ثروت کهنوج را مدیریت کنند، زیرا بخش غیردولتی توانمند است.
    استاندار کرمان بیان داشت: امیدواریم با تلاش مدیران، بخش خصوصی و مردم کهنوج آینده را به‌خوبی بسازیم و با قراردادی که با موسسه اعتباری ملل منعقد کردیم، این موسسه معین اقتصادی شهرستان کهنوج می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی