عصر بازار

کشف یک میلیارد و۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از باند سارقان منزل

عصر اعتبار- رئیس پلیس آگاهی اصفهان فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان منزل و کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از آنان خبر داد.

کشف یک میلیارد و۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از باند سارقان منزل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، سرهنگ ستار خسروی اظهار کرد: درپی وقوع سرقت منزل در حوزه شرق شهرستان اصفهان، موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

    وی افزود: کارآگاهان با بررسی های صورت گرفته و جمع آوری دلایل و مدارک لازم سرانجام توانستند هویت فردی که اقدام به سرقت از یکی از منازل کرده و دارای سوابق متعدد کیفری بود را شناسایی کنند.

    این مقام مسئول عنوان کرد:‌ این متهم طی عملیات غافلگیرانه توسط کارآگاهان دستگیر و پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به چندین فقره سرقت منزل با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد که با همکاری وی سه نفر دیگر از اعضای این باند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

    سرهنگ خسروی گفت: در ادامه با تلاش کارآگاهان طی یک عملیات دقیق و حساب شده سه نفر از مالخران اموال مسروقه این پرونده نیز شناسایی و دستگیرشدند.

    رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در مجموع تعداد هفت نفر در این پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند گفت: با اعترافات متهمان یک میلیارد و 300 میلیون ریال اموال مسروقه شامل طلاجات و وجوه نقد کشف شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی