عصر بازار

گمشدن پسر زن میلیاردر مشهدی در هاله از ابهام

عصر اعتبار- تحقیقات برای پیداکردن پسرگمشده شده پیرزن میلیاردر مشهدی در کنار رسیدگی به پرونده آدم ربایی این زن سالخورده کلید خورد.

گمشدن پسر زن میلیاردر مشهدی در هاله از ابهام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، قاضی کاظم میرزایی روز شنبه افزود : این پیرزن تیرماه سال جاری با حضور در کلانتری اعلام کرده بود که پسرش مفقود شده و از وی هیچ نشانی در دست نیست.
    وی بیان کرد: به دلایل نامعلومی پیرزن پیگیر موضوع نشد تا اینکه پس از وقوع اتفاق آدم ربایی وی توسط برادرزاده اش، دوباره پرونده مفقودی پسرش هم به جریان افتاد.
    میرزایی ادامه داد: در پی تحقیقات پلیس آگاهی مبنی بر عدم پیگیری این اعلام مفقودی ، هفته گذشته پس از دستیابی پلیس به یکسری سرنخ ها از این پیرزن در آپارتمانی در بلوار عبدالمطلب،‌ موضوع در دست بررسی دقیق تر قرار گرفت.
    وی گفت : پس از انجام تحقیقات مشخص شد که برادرزاده پیرزن وی را به این مکان منتقل کرده و همچنین وکالت نامه بلاعزل برای انتقال اموال به نام خود از وی گرفته بود .
    بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه آدم ربایی پیرزن از جرم های محرز این پرونده است، افزود : در جریان این پرونده برادرزاده وی به همراه سه نفر از همدستانش دستگیر شدند و تحقیقات برای یافتن پسر مفقود شده این پیرزن آغاز شد.
    میرزایی با بیان اینکه موبایل و لب تاب پسر مفقود شده پیرزن در منزل مسکونی وی یافت شده است، بیان کرد : احتمال ربودن پسر وی برای تصاحب اموال زیاد است و تحقیقات تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه دارد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی