عصر بازار

نماینده پلدختر:

خدمات پست‌بانک ایران نمونه بارزی از مدیریت جهادی است

عصر اعتبار- سیدحمید کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با فرماندار پلدختر، مدیرشعب پست‌بانک استان و مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان گفت: خدمات ارائه شده پست‌بانک ایران نمونه بارزی از مدیریت جهادی بویژه در مناطق محروم و روستائی است.

خدمات پست‌بانک ایران نمونه بارزی از مدیریت جهادی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی ابراز امیدواری کرد با تمام توان جهت توسعه و گسترش فعالیت های کشاورزی و دامداری استان خصوصاً شهرستان پلدختر ازطریق اعطای اعتبارات صندوق توسعه ملی و سایر منابع، گام بلند و اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شود.
    وی آمادگی مجلس شورای اسلامی برای هرگونه همکاری با پست‌بانک ایران را اعلام کرد.
    نعمت اله دستیاری فرماندار شهرستان پلدختر نیز در این جلسه از خدمات پست بانک ایران بویژه اعطای اعتبارت از محل صندوق توسعه ملی و حمایت های مدیریت شعب استان تقدیر کرد.
    همچنین فرزاد رستمی مدیر شعب پست‌بانک استان ضمن تشریح طرح های قابل اجرای پست بانک از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی, آمادگی این بانک را جهت گسترش و توسعه صنعت شیلات و کشاورزی شهرستان پلدختر و هرگونه همکاری اعلام کرد.
    گفتنی است: در این نشست کارشناسان پست‌بانک استان و جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر درخصوص روند فعالیت ها و همکاری‌های دومجموعه تبادل‌نظر شد و مقرر گردید کارگروه ویژه ای در شهرستان به ریاست فرماندار تشکیل و به صورت هفتگی مراحل و روند کار پیگیری و گزارش شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی