عصر بازار

کارنامه درخشان بانک صادرات ایران در پرداخت تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط

عصر اعتبار- ​بانک صادرات ایران با هدف افزایش رونق اقتصادی و تولید ملی به استناد آمار اعلامی از سوی وزارت صنعت با پرداخت مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط در سراسر کشور کارنامه درخشانی را برای خود ثبت و برگ زرین دیگری را بر افتخاراتش افزود.

کارنامه درخشان بانک صادرات ایران در پرداخت تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک به منظور افزایش اشتغال و تحرک بیشتر در بخش های مختلف اقتصادی همراستا با سیاست و رویکردهای دولت تدبیر و امید و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری ظرفیت و توانمندی بخش های مختلف تولیدی، اختصاص اعتبار به بنگاه های کوچک و متوسط را در دستور کار خود قرار داده است. بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت این بانک تا پایان دی ماه سالجاری 19 هزار و 523 میلیارد ریال تسهیلات را به  یک هزار و 846 طرح اقتصادی پرداخت کرده که اقدام راهگشای بانک در این زمینه نقش بسزایی در افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در سراسر کشور داشته است و در میان شبکه بانکی نیز از این لحاظ جایگاه ممتازی را برای بانک صادرات ایران رقم زده است.
    بنا به این گزارش؛با توجه به سیاست های دولت مبنی بر ضرورت فعال سازی ظرفیت های بالقوه تولیدی صنایع کوچک و متوسط و ارتقای توان رقابت پذیری آن ها، همچنین با عنایت به نقش برجسته و حساس واحدهای تولیدی یاد شده در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی؛ ایفای نقش موثرتر و کاراتر از سوی شبکه بانکی کشور را می طلبد. در این راستا، بانک صادرات ایران نیز با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات و استفاده از ظرفیت های ممکن در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اعطای تسهیلات به بخش ها و بنگاه های کوچک و متوسط گام برداشته است.
    شایان توجه است؛ تسهیلات اختصاص یافته این بانک در بخش های مختلف از قبیل: تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی، در تمامی استانها بوده و با توجه به تاکید و برنامه های ابلاغی از سوی مدیر عامل، تداوم این روند همچنان در دستور کار بانک می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی