عصر بازار

معاون اجرایی رئیس جمهور خبر داد

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل در سیستان و بلوچستان

عصر اعتبار- معاون اجرایی رئیس جمهوری در جمع مسوولان سیستان و بلوچستان در کنارک با اشاره به خدمات دولت یازدهم در سیستان و بلوچستات گفت: این استان هم اینک با اجرای طرح های کلان به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل در سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری افزود: پنجاه میلیارد ریال براساس ماده 10 از طریق وزارت کشور برای جبران خسارات سیلاب سیستان و بلوچستان در نطر گرفته خواهد شد.

    وی در ادامه همچنین از اختصاص مبلغ 11میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل ملوران در جاده نیکشهر- بنت خبر داد.

    معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت بصورت ویژه پیگیر خسارت های ناشی از سیل سیستان و بلوچستان است و گزارش خسارت‌ها و مشکلات ناشی از سیل جنوب استان به هیئت دولت اعلام می شود.

    وی همچنین از اختصاص 50 تا 60 میلیون ریال به صورت کمک بلاعوض برای سیل زدگان این استان که منازل آنان دچار آسیب شده پیش بینی شده است.

    وی تصریح کرد: در بازدید از مناطق مختلف سیستان و بلوچستان مشکلات و نارسایی های شهری روستایی و بین شهری بررسی و مشخص شد بیشترین آسیب تخریب سیلاب به ابنیه ها و غیره وارد شده است.

    شریعتمداری همچنین از روند مناسب اجرای طرح های مختلف در استان ابراز رضایت کرد و گفت: دولت تمام توان خود را برای پیشبرد و به ثمر رساندن آنها انجام خواهد داد.

    نماینده رئیس جمهور، راه آهن چابهار -زاهدان، افزایش ظرفیت بندر چابهار، گازرسانی به شهرهای استان، ایجاد شرکت هواپیمایی تفتان ایر، طرح توسعه سواحل مکران و انتقال آب به وسیله لوله به 46 هزار هکتار زمین های دشت سیستان را از جمله طرح های بزرگ در دست اجرا در این استان ذکر کرد.

    روز گذشته معاون اجرایی رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان، به سیستان و بلوچستان سفر کرد و از مناطق مختلف سیل زده بازدید و درجلسه جمع بندی سفر خود شب گذشته در کارگروه مدیریت بحران استان شرکت کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو