عصر بازار

جزئیات قرارداد و نحوه پرداخت اجاره‌بهای کسبه پلاسکو در مجتمع "نور"

عصر اعتبار- با گذشت بیش از ۱۰ روز از حادثه آتش‌سوزی و ریزش مجموعه پلاسکو، در نهایت پس از رایزنی‌های مختلف اسکان کسبه پلاسکو در مجتمع نور قطعی شد.

جزئیات قرارداد و نحوه پرداخت اجاره‌بهای کسبه پلاسکو در مجتمع "نور"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، در آخرین جلسه‌ای که بین 10 نماینده از کسبه پلاسکو، نمایندگان مجتمع نور، مسئولان بنیاد مستضعفان و اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک برگزار شد، تصمیم بر این شد که واحدهای کسبه پلاسکو در مجتمع نور استقرار پیدا کنند که این اتفاق پس از برگزاری جلسه‌ای مابین ١۰ نماینده کسبه با کلیه واحدهای کسب مجموعه پلاسکو تا پایان هفته جاری رخ خواهد داد.

    تفاهم‌ های انجام شده در جلسه مذکور به صورت شفاهی انجام شده است و طبق صحبت‌های رد و بدل شده قرار بر این است که بنیاد مستضعفان قراردادی را با مجتمع نور به منعقد کرده و پس از آن قرارداد دیگری با مستاجران پلاسکو به امضاء برسد.

    طبق صحبت‌های انجام شده میان مسئولان حاضر در جلسه اخیر، همچنین تصمیم بر این شد حدود570 واحد از مجتمع نور با پیش پرداختی که از سوی بنیاد مستضعفان پرداخت می‌شود و نیز اجاره بهای ماهانه که به ازای هر مترمربع 45 هزار تومان تعیین شده است در اختیار کسبه پلاسکو قرار گیرد. لازم به ذکر است که قرارداد مذکور دو ساله خواهد بود و طبق تفاهم انجام شده، بنیاد مستضعفان اجاره بهای استقرار چهار ماه ابتدایی واحدهای کسبه پلاسکو در مجتمع نور را پراخت می‌کند.

    پیش از این مجتمع تجارت جهانی واقع در میدان فردوسی اولین اولویت کسبه پلاسکو بود اما پس از رایزنی های  انجام شده با نمایندگان این مجتمع، با توجه به اینکه امکان استقرار 570 واحد فراهم نبود و فقط شرایط اسکان 290 واحد وجود داشت. بنابراین این گزینه از لیست خارج شد تا مجتمع نور به عنوان دومین گزینه کسبه مدنظر قرار گیرد.

    حال قرار بر این که است که نمایندگان کسبه پلاسکو جزئیات جلسه اخیر را در اختیار کلیه کسبه قرار دهند و در نهایت پس از اعلام رضایت عموم واحدهای فروش تا پایان هفته جاری جابه جایی‌ها به مجتمع نور صورت پذیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو