عصر بازار

معاون امور بین الملل اتاق تهران اعلام کرد:

تسهیلات مالیاتی ایران برای سرمایه گذاران خارجی

عصر اعتبار- معاون امور بین الملل اتاق تهران با اشاره به تسهیلات مالیاتی ایران برای سرمایه گذاران خارجی گفت:ایران هاب بازارهای خاورمیانه و آسیای میانه به شمار می رود و در مسیر تجارت غرب و شرق واقع است.

تسهیلات مالیاتی ایران برای سرمایه گذاران خارجی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمد رضا بختیاری در همایش مشترک اقتصادی و تجاری ایران و چک که با حضور  رئیس اتاق بازرگانی چک و رئیس کنفدراسیون صنایع چک در محل وزارت صنعت و تجارت این جمهوری برگزار شد، گفت: ایران هاب منطقه است و در مسیر ترانزیت شرق و غرب قرار دارد.

    معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران با اشاره به اینکه ایران هاب بازارهای خاورمیانه و آسیای میانه به شمار میرود، افزود: ایران در مسیر تجارت غرب و شرق واقع است و نقش مهمی را در منطقه ایفا می کند.

    وی با اشاره به وجود انرژی ارزان در ایران، افزود: بزرگترین منابع گاز دنیا در ایران است و ٦٨ نوع معدن نیز در ایران وجود دارد. 

    بختیاری با بیان اینکه ٣١ میلیارد تن ذخایر شناخته شده داریم، اظهار کرد: دسترسی به ١٥ بازار در منطقه و ٤۰۰ میلیون جمعیت و نیروی متخصص و کارآمد در ایران از جمله مزایای ایران در منطقه است.

    وی با بیان اینکه سرمایه گذاری مستقیم در همه زمینه ها، سرمایه گذاری از طریق ساختارهای قراردادی از دیگر شرایط سرمایه گذاری در ایران است، اظهار داشت: تسهیلات مالیاتی برای سرمایه گذاران خارجی در ایران فراهم شده است.

    هیاتی اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران به دعوت کنفدراسیون ملی صنایع جمهوری چک به پراگ سفر کرده است. در این هیات که رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران حضور دارد، بیش از 30 شرکت ایرانی در زمینهٔ های ماشین‌آلات، تجهیزات صنعتی و معدنی، صنایع سنگین، دارو، تجهیزات پزشکی، انرژی‌های تجدید پذیر فناوری‌های زیست‌محیطی، وی را همراهی می کنند.

    همچنین این هیات اعزامی از اتاق تهران قرار است طی سه روز اقامت در پایتخت جمهوری چک از کارخانه‌های ماشین‌سازی، انرژی‌های تجدید پذیر، کارخانه‌ها دارویی و غذایی دیدن کند. نشست مشترک هیات اعزامی ایران و جمهوری چک در این سه روز با حضور اعضای اتاق بازرگانی و کنفدراسیون صنایع چک برگزار می‌شود.

    بر اساس اولین اطلاعات، بیش از 100 نفر از فعالان اقتصادی چک برای حضور در نشست‌های مشترک با فعالان اقتصادی ایران اعلام آمادگی کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو