عصر بازار

وزیر صنعت و تجارت چک پیشنهاد داد؛

سرمایه گذاری مشترک ایران و چک در کشورهای ثالث

عصر اعتبار-وزیر صنعت و تجارت چک گفت: ایران و جمهوری چک می توانند در زمینه سرمایه گذاری مشترک در کشورهای ثالث با یکدیگر همکاری کرده و مکمل یکدیگر باشند.

سرمایه گذاری مشترک ایران و چک در کشورهای ثالث
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، یان ملاک در همایش مشترک اقتصادی و تجاری ایران و چک با اشاره به اینکه سابقه تجاری میان دو کشور می تواند بسیار مفید باشد، گفت: این سابقه می تواند به باقی مناطق هم گسترش پیدا کند.

    وی با بیان اینکه پتانسیل اقتصاد چک بسیار بالا است، افزود: پتانسیل همکاری دو کشور بسیار بالا است و بیش از یکسال پیش با یک هیات بزرگ در تهران حضور داشتم.

    وزیر صنعت و تجارت چک با اشاره به اینکه ایران دارای انرژی و منابع بسیار و پتانسیل بالای اقتصادی است، اظهار داشت: دو کشور در زمینه های مختلفی مانند ماشین آلات صنعتی و انرژی می توانند همکاری زیادی داشته باشند.

    وی با بیان اینکه دو کشور می توانند در سرمایه گذاری در کشورهای یکدیگر بسیار فعال باشند، گفت: دو کشور می توانند در همه زمینه ها مکمل یکدیگر باشند.

    وزیر صنعت و تجارت جمهوری چک به اهمیت تفاهم نامه های امضا شده میان دو کشور اشاره کرد و افزود: انجمن ها و اتاق های بازرگانی دو کشور همکاری خوبی با یکدیگر دارند.

    وی با بیان اینکه شرکت های جمهوری چک رقابت بسیاری بایکدیگر دارند، اظهار داشت: امیدوارم این همایش به ارتقای همکاری دو کشور کمک کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی