عصر بازار

کوثر آمادگی تبدیل شدن به بانک را دارد

عصر اعتبار- مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب استان خراسان رضوی گفت: در صورت موافقت بانک مرکزی کوثر آمادگی تبدیل شدن به بانک را دارد.

کوثر آمادگی تبدیل شدن به بانک را دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکترعیسی رضایی در آئین تکریم و معارفه مدیریت شعب خراسان رضوی موسسه گفت: گرامی می داریم یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت  امام خمینی(ره) و یادگاران ایشان، شهدا،  ایثارگران و به‌ ویژه آتشنشان فداکار حادثه پلاسکو را و همه به خوبی می دانیم که پایداری این نظام و انقلاب به برکت خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران است.

    مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود: این موسسه در هجدهم بهمن ماه سال 89 تأسیس شد و نامش مزین به نام قرآنی کوثر و حضرت فاطمه زهرا(س) است، نفس و وجود تمامی شیعیان به برکت وجود مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) است.

    نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با بیان اینکه در آستانه آغاز ششمین سال فعالیت این موسسه هستیم و در سطح کشور 351 شعبه این موسسه در امر خدمت‌رسانی به مردم فعال است، اظهار داشت: راه‌اندازی یک مجموعه کار ساده‌ای نیست و به لطف امام رضا(ع) تاکنون در فعالیت های خود موفق عمل کرده ایم و با شتاب خوبی پیش رفته ایم و امیدواریم این خدمت رضایت‌بخش تداوم یابد.

    دکتر رضایی تصریح کرد: تجهیز منابع هزینه‌های زیادی دارد و نباید به هرشکلی و به هرقیمتی در شهر، استان و کشور امام رضا(ع) خدمت کنیم،  باید با وجود همه کم ‌وکاستی‌ها حرمت این نان مقدس حفظ شود.

    وی تاکید کرد: تکریم مشتریان، اخلاق و شئونات اسلامی، بالابردن ضریب نفوذ مشتریان با دستگاه psp ، خدمت بی‌منت و مداومت در رعایت قوانین، مقررات و مطالبات را یک تکلیف می‌دانیم.

    مدیر پژوهشی منتخب نظام بانکی کشور از آمادگی تبدیل شدن این موسسه به بانک خبر داد و گفت: در صورت موافقت بانک مرکزی آمادگی تبدیل شدن به بانکی بزرگ را داریم .

    محمدعلی جهانشاهی سرپرست سابق شعب خراسان رضوی اظهار داشت: خدمت در موسسه‌ای که مزین به‌ نام مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) است و آن هم در همجواری امام رضا(ع) افتخاری بزرگ بود.

    وی افزود: خدمت در موسسه‌ای که مزین به‌ نام مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) است و آن هم در همجواری امام رضا(ع) افتخاری بزرگ است . 19 شعبه موسسه اعتباری کوثر در استان فعال است و 97 درصد اهداف و برنامه‌های پیشش بینی شده تحقق یافته است.

    مدیر سابق موسسه اعتباری کوثر خراسان رضوی درباره مهمترین اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریتی خود، بیان کرد: استفاده از تجربه بازنشستگان بانکی، تجهیز شعب موسسه، افتتاح شعبه سبزوار در سال 94 و خدمتگزاری به زائران پیاده امام رضا(ع) در ایام پایانی ماه صفر از جمله خدمات شاخص ارائه شده در دوره مدیریتی 3 ساله‌ام بود.

    محمدرحیم گلبداغی مدیر جدید موسسه اعتباری کوثر خراسان رضوی، اظهار داشت: افتخار خدمت در شهر و استان امام رضا(ع) را دارم وباید بگویم که ما تنها نیازمند سپرده مردم نیستیم، بلکه ما نیازمند ارائه خدمت شایسته و صادقانه به آنها هستیم.

    وی افزود: یکی از افتخارات ما خدمت به بازنشستگان است، گروهی که 12 درصد جامعه هدف کشور و 10 درصد جامعه هدف استان هستند.

    سرپرست جدید موسسه اعتباری کوثر خراسان رضوی با بیان اینکه سیستم بانکداری الکترونیک در این موسسه جاری و فعال است، خاطرنشان کرد: انشاالله ارائه خدمات الکترونیکی با شتاب بیشتر تداوم پیدا می‌کند و نظارت‌های ویژه در این موسسه به طور مستمر انجام می شود. امیدواریم که خادم خوبی برای ساکنان خراسان رضوی باشم.

    این گزارش می افزاید: نشست صمیمی دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه و کارکنان شعب استان خراسان رضوی با حضور احد علی بخشی مشاور مدیر عامل، عبداله فتاحی معاون بازاریابی و امور مشتریان، محمود همت آبادی معاون پشتیبانی و مهندسی و جعفر ربیعی مدیر حقوقی نیز در حاشیه این مراسم برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی