عصر بازار

بانک مهر اقتصاد:

حمایت از تولید داخلی از برنامه های کلان بانک است

عصر اعتبار- معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از اداره امور شعب غرب استان تهران ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت مطالبات غیر جاری این اداره، گفت: سیاست گذاری کلان بانک در نظر گرفتن مطالبات مردم، تقویت تولید داخلی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حمایت از تولید داخلی از برنامه های کلان بانک است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، جواد حاجی مزدارانی _ معاون امور مناطق بانک_ در این بازدید گفت: معیار سنجش و ارزیابی عملکرد شعب مختلف سراسر کشور، سود عملیاتی می باشد که خوشبختانه اداره امور شعب غرب تهران توانسته است گام های مهمی در این زمینه بردارد.

    حاجی مزدارانی در تشریح راهکارهای عملیاتی پیاده سازی سیاست گذاری های کلان بانک، گفت: در نظر گرفتن مطالبات مردم، تقویت تولید داخلی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان اولویت اصلی اقتصادی کشور در سال جاری مطرح شده است از سیاست های اصلی بانک است لذا هر نوع برنامه ریزی اقتصادی در شعب باید بر اساس این رویکرد طراحی و اجرا شود.

    وی در ادامه ضمن بر شمردن توسعه مناسبات ارتباطی با بنگاه های اقتصادی به عنوان بستر ساز رشد کیفی و کمی، به زمینه های اقتصادی متنوع موجود در محدوده غرب استان اشاره کرد و ابراز داشت: فرصت های قابل توجهی در بین بنگاه های اقتصادی و صاحبان سرمایه غرب استان تهران وجود دارد که با استفاده از برنامه ریزی های مدون و حساب شده می توان این قابلیت ها را در مسیر تولید داخلی هدایت کرد.

    معاون امور مناطق همچنین ضمن ارزیابی عملکرد این اداره کل با همکاران گفتگو و تبادل نظر کرد و از تلاش های کارکنان اداره امور شعب غرب استان تهران قدردانی به عمل آورد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی