عصر بازار

برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، ساعت و صنایع وابسته

عصر اعتبار- محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ۲۸ بهمن تا یکم اسفند ماه میزبان نمایشگاهی است که در آن گرانبهاترین و در عین حال با ارزشمند ترین مصنوعات فلزی به نمایش گذاشته می شود.

برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، ساعت و صنایع وابسته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته از 28 بهمن تا یکم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزلر می‌شود.

    در این نمایشگاه بیش از 140 شرکت داخلی از استان های مختلف کشورمان و همچنین 10 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان، ارمنستان و بلژیک جدیدترین تولیدات و نوین ترین دستگاهها و تجهیزات و روش ها و طرح های تولیدی طلا، نقره و جواهرات را ارائه و به نمایش می گذارند.

    نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر هشت هزار متر مربع از سوی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی ایران و شرکت سپنتاس کیش و در سالن های 8-9- 25A و 25B برگزار می شود.

    مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته با اشاره به اینکه این نمایشگاه از 28 بهمن تا یکم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه¬های بین المللی تهران برپا خواهد شد گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، طی چهار روز برگزاری از ساعت 30/8 تا 16 آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

    منصور نامداری زندی افزود: در این نمایشگاه انواع جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت، ماشین آلات ، ابزارآلات و تجهیزات مربوط به طراحی و تولید طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، دکوراسیون مختلف مراکز تولید و عرضه طلا و جواهر و نقره ، صندوق ایمنی حفظ و نگهداری طلا، جواهر به نمایش گذاشته می شود و همچنین اتحادیه ها، انجمن ها، تشکل های مربوطه، مراکز آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی مربوط به موضوع نمایشگاه، دست اندرکاران در امر طراحی و دست اندرکاران در بخش اکتشاف و استخراج معادن طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی نیز حضور خواهند داشت.

    وی اضافه کرد: معرفی جدیدترین محصولات و توانمندی های تولید داخلی، آشنایی تولیدکنندگان با نوین ترین طرح ها و برنامه های این صنعت، دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات برخی از اهداف برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته است.

    مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره،جواهر، ساعت و صنایع وابسته خاطرنشان کرد: قرار است در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه چند هیئت خارجی و همچنین روسای اتحادیه طلا و جواهرات برخی کشورها با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، ضمن بازدید از نمایشگاه، با تولیدکنندگان ایرانی وارد مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری شوند.

    زندی در ادامه گفت: طلا و جواهر می تواند به عنوان جایگزین خوبی برای نفت و فرآورده های آن به شمار آید و برپایی نمایشگاه های تخصصی در این زمینه از جمله راهکار های توسعه این صنعت در کشور محسوب می شود ، در این راستا برگزاری این گونه نمایشگاهها فرصتی مغتنم برای فعالان و علاقه مندان این حوزه است که با آخرین دستاوردها و تکنولوژی های این صنعت آشنا شوند.

    به گفته مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته؛ ایران از نظر فناوری و شیوه های جدید صنعت با مشکلی روبرو نیست و تنها چالشی که در حال حاضر در مقابل این صنعت وجود دارد واردات بی حد و اندازه مصنوعات طلا و جواهر قاچاق به کشور است که امان تولیدکنندگان داخلی را گرفته است و واحدهای ما را وادار به تعدیل نیرو کرده و یا به تعطیلی کشانده است.

    زندی به صادرات مصنوعات طلا و جواهرات داخلی به دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: مهم ترین صادرات ما به کشورهای امارات، دبی، عمان، ترکیه و افغانستان صورت می‌گیرد و البته  کشورهای حوزه خلیج فارس نیز پتانسیل بالایی برای مصرف مصنوعات طلای ایرانی دارند.

    مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته در ادامه خاطرنشان کرد: برندسازی، رقابت در تولید، بازاریابی و فروش، پایداری در صادرات محصولات و مشتری مداری از جمله مزیت های نوینی است که دست اندرکاران این صنعت مهم از کارگاههای کوچک تا کارخانه های بزرگ به آن اهتمام دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو