عصر بازار

برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، ساعت و صنایع وابسته

عصر اعتبار- محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ۲۸ بهمن تا یکم اسفند ماه میزبان نمایشگاهی است که در آن گرانبهاترین و در عین حال با ارزشمند ترین مصنوعات فلزی به نمایش گذاشته می شود.

برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، ساعت و صنایع وابسته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته از 28 بهمن تا یکم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزلر می‌شود.

    در این نمایشگاه بیش از 140 شرکت داخلی از استان های مختلف کشورمان و همچنین 10 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان، ارمنستان و بلژیک جدیدترین تولیدات و نوین ترین دستگاهها و تجهیزات و روش ها و طرح های تولیدی طلا، نقره و جواهرات را ارائه و به نمایش می گذارند.

    نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر هشت هزار متر مربع از سوی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی ایران و شرکت سپنتاس کیش و در سالن های 8-9- 25A و 25B برگزار می شود.

    مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته با اشاره به اینکه این نمایشگاه از 28 بهمن تا یکم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه¬های بین المللی تهران برپا خواهد شد گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، طی چهار روز برگزاری از ساعت 30/8 تا 16 آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

    منصور نامداری زندی افزود: در این نمایشگاه انواع جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت، ماشین آلات ، ابزارآلات و تجهیزات مربوط به طراحی و تولید طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، دکوراسیون مختلف مراکز تولید و عرضه طلا و جواهر و نقره ، صندوق ایمنی حفظ و نگهداری طلا، جواهر به نمایش گذاشته می شود و همچنین اتحادیه ها، انجمن ها، تشکل های مربوطه، مراکز آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی مربوط به موضوع نمایشگاه، دست اندرکاران در امر طراحی و دست اندرکاران در بخش اکتشاف و استخراج معادن طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی نیز حضور خواهند داشت.

    وی اضافه کرد: معرفی جدیدترین محصولات و توانمندی های تولید داخلی، آشنایی تولیدکنندگان با نوین ترین طرح ها و برنامه های این صنعت، دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات برخی از اهداف برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته است.

    مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره،جواهر، ساعت و صنایع وابسته خاطرنشان کرد: قرار است در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه چند هیئت خارجی و همچنین روسای اتحادیه طلا و جواهرات برخی کشورها با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، ضمن بازدید از نمایشگاه، با تولیدکنندگان ایرانی وارد مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری شوند.

    زندی در ادامه گفت: طلا و جواهر می تواند به عنوان جایگزین خوبی برای نفت و فرآورده های آن به شمار آید و برپایی نمایشگاه های تخصصی در این زمینه از جمله راهکار های توسعه این صنعت در کشور محسوب می شود ، در این راستا برگزاری این گونه نمایشگاهها فرصتی مغتنم برای فعالان و علاقه مندان این حوزه است که با آخرین دستاوردها و تکنولوژی های این صنعت آشنا شوند.

    به گفته مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته؛ ایران از نظر فناوری و شیوه های جدید صنعت با مشکلی روبرو نیست و تنها چالشی که در حال حاضر در مقابل این صنعت وجود دارد واردات بی حد و اندازه مصنوعات طلا و جواهر قاچاق به کشور است که امان تولیدکنندگان داخلی را گرفته است و واحدهای ما را وادار به تعدیل نیرو کرده و یا به تعطیلی کشانده است.

    زندی به صادرات مصنوعات طلا و جواهرات داخلی به دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: مهم ترین صادرات ما به کشورهای امارات، دبی، عمان، ترکیه و افغانستان صورت می‌گیرد و البته  کشورهای حوزه خلیج فارس نیز پتانسیل بالایی برای مصرف مصنوعات طلای ایرانی دارند.

    مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته در ادامه خاطرنشان کرد: برندسازی، رقابت در تولید، بازاریابی و فروش، پایداری در صادرات محصولات و مشتری مداری از جمله مزیت های نوینی است که دست اندرکاران این صنعت مهم از کارگاههای کوچک تا کارخانه های بزرگ به آن اهتمام دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی