عصر بازار

تحقق رشد پایدار با همراهی بنگاه های تولیدی و بانک ها

عصر اعتبار- معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در دیدار از شعب استان اصفهان ضمن تاکید بر حساسیت بخش اعتبارات شعب اظهار داشت: با همراهی بنگاه های تولیدی و بانک ها دستیابی به رشد پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی میسر خواهد شد.

تحقق رشد پایدار با همراهی بنگاه های تولیدی و بانک ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، جواد حاجی مزدارانی- معاون امور مناطق بانک - در این دیدارها با اشاره به اهمیت بازدید های دوره‌ای مدیران از شعب، گفت: در این بازدیدها ضمن برقراری ارتباط نزدیک با کارکنان و بهره مندی از نظرات ارزشمند همکاران، تلاش می شود با ایجاد حلقه ارتباطی بین شعب و مدیران ارشد بانک، فرآیندهای جاری در سازمان را اصلاح و بهبود بخشید.

    وی با اشاره به لزوم افزایش سطح آموزش های همکاران برای رفع نیاز‌های مشتریان و بهبود اثربخشی فعالیت ها در شعب گفت: در شرایط رقابتی و تغییر مداوم نیازهای ذینفعان، ضروری است همکاران از دانش روز بهره مند شده تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به موقع ارائه داده تا سهم خود را از بازار افزایش دهیم.

    حاجی مزدارانی با تأکید بر اینکه اطلاعات به‌روز و صحیح مبنای تصمیم سازی‌های کلان است، اظهار کرد: روسای شعب علاوه بر مسئولیت مدیریت، باید نسبت به آموزش همکاران اهتمام لازم را داشته باشند چرا که آموزش هایی که روسای شعب ارائه می دهند حاوی نکات کلیدی برای همکاران در قسمت های مختلف شعبه خواهد بود.

    معاون امورمناطق با اشاره به برنامه و بودجه های ابلاغی شعب در ابتدای سال، گفت: این برنامه ها راهبرد و مسیر حرکت هر شعبه را مشخص کرده و برای تحقق این برنامه لازم است روسای شعب اطلاعات کافی از محدوده شعبه، شرایط اقتصادی محل، شناخت بازار و وضعیت مالی شرکت ها داشته باشند.

    وی در ادامه با بیان اینکه بخش  اعتبارات شعب از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، تأکید کرد: در شرایط رکود، حمایت‌های بانک در قالب تسهیلات اعتباری و کلان می‌تواند عامل مؤثری برای رونق اقتصادی و حمایت از کسب و کار داخلی شود ضمن اینکه با همراهی بنگاه های تولیدی و بانک ها دستیابی به رشد پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی میسر خواهد شد.

    حاجی مزدارانی در پایان با اشاره به سهام بانک، اظهار داشت: بی شک انجام فعالیت های اثر بخش شعب بانک در راستای اهداف تعیین شده، باعث ارزش آفرینی برای سهامداران، مشتریان و همکاران خواهد شد.

    گفتنی است معاون امور مناطق در این سفر از شعب شهرستان های کاشان، تیران، نجف آباد و خمینی شهر بازدید به عمل آورد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو