عصر بازار

آکادمی سامان تقدیرنامه ۳ ستاره تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی دریافت کرد

عصر اعتبار- آکادمی سامان در چهارمین جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی تندیس و تقدیرنامه سه‌ستاره را دریافت کرد.

آکادمی سامان تقدیرنامه ۳ ستاره تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر داوود سوری رییس آکادمی سامان در این‌باره گفت: آکادمی سامان با بهره‌مندی از حمایت‌های ارزشمند مدیران ارشد بانک سامان و با همراهی مجموعه همکاران فرهیخته سامان، با هدف ارزیابی وضعیت موجود، تعیین نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود و ارتقاء عملکرد، برای نخستین بار در «جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران» مشارکت کرد.

    رییس آکادمی سامان تصریح کرد: بر اساس نتایج این ارزیابی که دی ماه امسال توسط انجمن ملی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران انجام شد، آکادمی سامان موفق به دریافت تقدیرنامه سه‌ستاره در چهارمین جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی شد.

    وی افزود: موفقیت آکادمی سامان در نخستین مشارکت خود در این رویداد در حالی به دست آمده است که تا کنون بالاترین سطح اعطا شده به سازمان‌ها، تقدیرنامه چهارستاره بوده است.

    سوری تاکید کرد: حضور در این ارزیابی و کسب این جایزه، ابزاری مهم در جهت ارزیابی و شناخت وضعیت موجود و مقایسه آن با وضعیت مطلوب، در راستای استراتژی آکادمی سامان به‌شمار می‌رود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی