عصر بازار

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران:

منازل مددجویان کمیته امداد بیمه حوادث می‌شود

عصر اعتبار- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، گفت: میزان خسارت پرداختی به ازای هر ساختمان برای خانوار شهری ۳۵ میلیون تومان و برای خانوار روستایی ۲۰ میلیون تومان است.

منازل مددجویان کمیته امداد بیمه حوادث می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، محمدرضا شاهجانی با بیان اینکه یکی از مسیرهای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد گسترش چتر بیمه ای آنان در سطوح مختلف است، اظهار کرد: این نهاد برای دستیابی به راهبردهای اساسی خود طرح بیمه حوادث منازل مددجویان را در کنار بیمه تامین اجتماعی و درمانی مددجویان اجرا می کند.

    وی افزود: مطابق این طرح منازل تمامی مددجویان به طور رایگان تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارد؛ مددجویانی که در منازل استیجاری به سر می‌برند نیز از خدمات این طرح بهره مند می شوند و منازل آنان بیمه می شود.

    شاهجانی با بیان اینکه در این طرح  55 هزار و 409 خانوار شهری و بیش از 6 هزار و 400 خانوار روستایی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، گفت: خسارت این بیمه در مقابل حوادثی از جمله آتش‌سوزی، سیل، زلزله، صاعقه، طوفان و سایر بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه به مددجو پرداخت می شود.

    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: میزان خسارت پرداختی به ازای هر ساختمان برای خانوار شهری  35 میلیون تومان و برای خانوار روستایی  20 میلیون تومان است، همچنین برای خسارت اسباب منزل نیز در شهر 15 میلیون تومان و در روستا 10 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

    وی یادآور شد:  امسال در قالب این بیمه ، مددجویانی که بر اثر سانحه دچار نقص عضو دائم ناشی از حوادث مشمول بیمه شوند تا سقف 15 میلیون تومان از بیمه خسارت دریافت می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی