عصر بازار

نخستین همایش سالانه مدیران شرکت بیمه تجارت نو برگزار شد

عصر اعتبار- اولین همایش سالانه مدیران ستادی و مدیران مناطق شرکت بیمه تجارت نو در تاریخ اول و دوم اسفند ماه ۱۳۹۵ در چابکسر برگزار شد.

نخستین همایش سالانه مدیران شرکت بیمه تجارت نو برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، هدف از برگزاری این نشست ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای صف و ستاد، مرور برنامه های تدوین شده و دستاوردهای سال جاری و تعیین نقشه راه شرکت در سال 1396 در حوزه های فنی، مالی و بازاریابی بود.

    در این همایش دکتر عباس زادگان در سخنانی با قدر دانی از تلاشهای مدیران و کارکنان اظهار نمودند، مسیر حرکت شرکت در سال جاری مسیر منطبق با برنامه های از پیش تعیین شده بوده است و انتظار می رود با گذر از دوره زمانی راه اندازی شرکت در سال اول فعالیت که در این دوره تاکید بر بستر سازی برای حضور توانمند در صنعت بیمه بوده است، در سال آتی حضور پررنگ تری در صنعت بیمه خواهیم داشت. همچنین جناب دکتر عباس زادگان با اهدای لوح تقدیر از زحمات جناب آقای کاووسی راد آکچوئر و معاون مدیر بیمه های اشخاص؛ آقایان قمری مدیر منطقه غرب کشور و آقای قمبری مدیر منطقه شمال تشکر و قدردانی نمودند.

    آقای ملکوتی سرپرست معاونت فنی نیز در این نشست ضمن ارائه برنامه های واحدهای فنی در خصوص جذب پرتفوی مناسب بر انجام کارشناسی های بازدید اولیه و ارائه مشاوره فنی و دقیق به بیمه گزاران تاکید نمودند و بیان داشتند یکی از مسائلی که امروزه صنعت بیمه به آن دچار است صدور بیمه نامه بدون لحاظ نمودن نکات ایمنی و مدیریت ریسک قبل از صدور بیمه نامه می باشد که موجب شده است شرکتهای بیمه با حجم فعالیت بالا اغلب بدون شناخت دقیق، به پذیرش ریسک های نامطلوب با حق بیمه پایین بپردازند که این رویه در بیمه تجارت مقبول نمی باشد. ایشان همچنین بر عدم وارد شدن به رقابت قیمتی ناسالم با سایر بیمه گران تاکید نمودند و توجه به ارائه نرخ فنی و مناسب را اولویت اصلی این شرکت دانستند.

    دکتر شهریار معاون توسعه بازار و شبکه فروش نیز با ارائه برنامه های این معاونت در حوزه بازاریابی و شبکه فروش در سال 1396، پایبندی به برنامه های تدوین شده و اجرای آنها توسط بازوهای اجرایی شرکت بالاخص شعب و نمایندگان را عامل مهمی در رشد بهینه پرتفوی شرکت و دستیابی به سود منطقی دانستند.

    دکتر آبدارزاده مدیر بازاریابی نیز به بیان فعالیت های انجام شده در سال جاری در حوزه فعالیت های بانک بیمه بالاخص جذب پرتفوی بیمه ای مشتریان بانک تجارت و پست بانک، راه اندازی سوپرمارکت های مالی بانک تجارت، فعالیتهای بازاریابی مشترک با بانک، استراتژی های بازاریابی این شرکت و طرح فروش بیمه نامه روستایی و طرح های جدید بیمه ای در دست تدوین پرداختند و اظهار داشتند با توجه به اینکه در سال اول فعالیت زمان زیادی صرف بسترسازی حضور شرکت و اقدامات زیرساختی شده است انتظار می رود با خروج از این دوره، در سال آتی حضور پر رنگ تری در صنعت بیمه کشور داشته باشیم.

    در پایان مراسم افتتاحیه این نشست جناب آقای حسین زاده مشاور مدیر عامل ضمن تشکر از زحمات تمامی همکاران، به تشریح قراردادهای منعقد شده با بانک تجارت و پست بانک به منظور جذب پرتفوی مستقیم آنها پرداختند و فرایند اجرایی نمودن توافقات انجام شده را به روسای شعب اطلاع رسانی نمودند.

    در ادامه این مراسم پنل های تخصصی پرسش و پاسخ  روسای شعب در حوزه های فنی، مالی و بازاریابی با حضور آقایان ملکوتی، دکتر شهریار، دکتر آبدارزاده و  ستاری مدیر امور شعب و نمایندگان، مجد رضایی مدیر مالی، فوزی مدیر فناوری اطلاعات، قاسمی مدیر اداری و پشتیبانی، کیهان مدیر بیمه های اموال، کاووسی راد آکچوئر و معاون مدیر بیمه های اشخاص،  آقا براری مدیر بیمه های اتومبیل، حاتمی معاون مدیر بیمه های اشخاص برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی