عصر بازار

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی:

هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی بیمه‌ای تعطیل نشده است

عصر اعتبار- معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه بسته شدن واحدهای تولیدی خط قرمز سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی بیمه ای تعطیل نشده است.

هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی بیمه‌ای تعطیل نشده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمد حسن زدا گفت: از ابتدای سال جاری و با اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب نهایت همکاری و مساعدت برای رفع مشکلات و پرداخت بدهی بیمه ای کارفرمایان صورت گرفته است.

    وی با اشاره به برخی مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی در رابطه با بدهی بیمه ای شرکت کنتور سازی ایران، گفت: از ابتدای سال جاری و با اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب، این شرکت برای استفاده از مزایای بخشودگی جرائم مراجعاتی داشته است.

    زدا ادامه داد: ما برای بخشودگی جرائم و تقسیط اصل حق بیمه این شرکت اعلام آمادگی کردیم اما مسئولین شرکت اقدامات لازم را انجام ندادند و مدارک مورد نیاز را به تأمین اجتماعی ارائه نکردند.

    زدا با تأکید بر آمادگی سازمان تأمین اجتماعی برای مساعدت به واحدهای دارای بدهی، افزود: بهترین شرایط برای رفع مشکلات بیمه ای تمامی کارفرمایان از جمله شرکت مورد اشاره فراهم شده است تا با مراجعه به سازمان تأمین اجتماعی با پرداخت یا تقسیط اصل حق بیمه از بخشودگی جرائم برخوردار شوند.

    معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه خط قرمز ما جلوگیری از بسته شدن واحدهای تولیدی است، گفت: حتی یک مورد تعطیلی واحد تولیدی از سوی سازمان تأمین اجتماعی صورت نگرفته است زیرا دوام و قوام سازمان تأمین اجتماعی در گرو رونق واحدهای تولیدی است.

    زدا اقدامات سازمان تأمین اجتماعی برای وصول حق بیمه را در راستای خدمت رسانی به جامعه شریف کارگران و بازنشستگان عنوان کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی طبیعتا از ابزارهای قانونی مناسبی برای دریافت مطالبات برخوردار است اما هدف ما در سازمان تأمین اجتماعی خدمت به کارگران عزیز و کارفرمایان محترم است.

    وی ادامه داد: غیرممکن است که کارگاهی به خاطر بدهی به سازمان تأمین اجتماعی تعطیل شده باشد و مسائل فعلی شرکت ایران کنتور ارتباطی با سازمان تأمین اجتماعی ندارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو