عصر بازار

نخستین دوره مسابقات فوتسال دهه فجرکارکنان کوثر برگزار شد

عصر اعتبار- همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر،اختتامیه نخستین دوره مسابقات فوتسال موسسه اعتباری کوثر با حضور دکتر عیسی رضایی مدیرعامل، احد علی بخشی مشاور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان موسسه اعتباری کوثر آغاز شد.

نخستین دوره مسابقات فوتسال دهه فجرکارکنان کوثر برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر عیسی رضایی مدیرعامل در مراسم اختتامیه مسابقات گفت: ترویج فرهنگ توسعه ورزش میان کارکنان جهت سلامتی و تندرستی و ایجاد شور و نشاط امری ضروری وقابل اهمیت می باشد .

    دکتر رضایی افزود: نشاط و شادابی نیاز جامعه است و این مهم یکی از دست آورد های برگزاری مسابقات ورزشی است.  مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت: برگزاری از این دست مسابقات می تواند به ارتقاء روحیه نشاط و شادابی در میان کارکنان منجر شود . می توانیم زمینه را برای برگزاری مسابقات فوتسال ویژه بانوان فراهم کنیم.

    مهدی عزتی مسئول برگزاری مسابقات در آئین اختتامیه مسابقات گفت: شاهد رقابتی سالم و جذاب در این مسابقات بودیم و امیدواریم روحیه نشاط در میان کارکنان روز به روز تقویت پیدا کند .

    عزتی اظهار داشت: موسسه اعتباری کوثر به منظور گسترش، رشد و ارتقای انواع ورزش‌ها در بین کارکنان، با اعلام فراخوان از سوی معاونت توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی از علاقه‎مندان برای شرکت در نخستین دوره از مسابقات فوتسال ثبت نام و همزمان با دهه مبارک فجر و هفتمین سالروز تشکیل موسسه مسابقات برگزار شد.

    بر اساس این گزارش؛ تیمهای اعتبارات، یاران کوثر و آزادی به ترتیب به عنوان تیمهای اول، دوم و سوم اولین دوره مسابقات فوتسال جام دهه مبارک فجر موسسه اعتباری کوثر معرفی شدند.

    این گزارش می افزاید: تیم های برتر مسابقات، کاپ و مدال خود را از دست دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر دریافت کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی