عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت:

اقتصاد مقاومتی در بستر مردمی تداوم بیشتری دارد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: اقتصاد مقاومتی اگر در بستری مردمی و با همت مردم جامعه شکل بگیرد تداوم بیشتری خواهد داشت.

اقتصاد مقاومتی در بستر مردمی تداوم بیشتری دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمد حسین حسین زاده با حضور در سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه علم و صنعت و با حضور جمعی از مسئولین و پژوهشگران برگزار شد، با ارائه گزارشی از مدل توسعه کارآفرینی اجتماعی رسالت افزود: ایجاد کسب و کار خرد خانگی یکی از محورهای فعالیت این بانک است.
    وی اضافه کرد: بانک قرض الحسنه رسالت، صرفا مبتنی بر قرض الحسنه است و 2100 کانون قرض الحسنه اجتماعی تحت پوشش خود دارد.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در ادامه با اشاره به نقش این بانک در اقتصاد مقاومتی افزود: با مطالعه بر روی مدل جامعه خرد و کسب و کار خرد به استقبال اقتصاد مقاومتی رفته ایم و دراین خصوص فعالیت های در حال انجام است.
    حسین زاده با اشاره به پایلوت بودن استان کرمان در بحث اقتصاد مقاومتی و اینکه بانک قرض الحسنه رسالت معین اقتصادمقاومتی گلباف است، گفت: ما به مدلی رسیدیم که براساس آن هدفمان توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی، مبتنی بر قرض الحسنه و متکی به شهرهای کوچک است.
    سومین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، با موضوع «پایش وضعیت اقتصاد مقاومتی در سال 1395 و چشم انداز سال 1396» در تاریخ 13 و 14 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی