عصر بازار

بهره‌برداری از ۱۲۶ طرح پست‌بانک‌ایران با ظرفیت ایجاد ۵۰۰ شغل به مناسبت دهه مبارک‌فجر

عصر اعتبار- ۱۲۶طرح پست‌بانک‌ایران با صرف بیش از ۵۲۸ میلیارد‌ ریال اعتبار ریالی و بیش از ۱۸۴میلیون دلار اعتبار ارزی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۰۰ نفر به‌مناسبت دهه مبارک فجر درسطح کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از ۱۲۶ طرح پست‌بانک‌ایران با ظرفیت ایجاد ۵۰۰ شغل به مناسبت دهه مبارک‌فجر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر فرحی مدیرعامل این بانک ضمن تبریک دهه فجر و آغاز سی‌و‌هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اعلام خبر فوق افزود: مشارکت در اجرای طرح‌های اشتغالزائی و تأمین مالی پروژه‌های بزرگ اقتصادی کشور با پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی از جمله مشارکت در اجرای طرح‌های؛ تصفیه‌خانه آب، پتروشیمی و نیروگاه و همچنین پروژه توسعه، نگهداری و ارائه سرویس‌های ارزش افزوده ارائه‌دهنده خدمات شبکه از مهمترین طرح‌ها و پروژه‌هائی است که با مشارکت این بانک در همین ایام تأمین مالی شده است.
    وی افزود:‌ این بانک به‌منظور توسعه و رونق اقتصادی درسطح کشور به‌ویژه در مناطق محروم و روستائی و کمک به مهاجرت‌زدائی و ایجاد فرصت‌های شغلی در این مناطق، توانسته است با اخذ عاملیت بانکی صندوق توسعه ملی و انعقاد تفاهم‌نامه مشترک و اخذ خط اعتباری 150میلیون دلاری و 2000 میلیارد ریالی بستر لازم را برای تأمین مالی پروژه‌ها و طرح‌های بخش‌های آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست فراهم نماید که همزمان با دهه مبارک فجر رسماً اجرائی گردید.
    فرحی تصریح کرد: اجرا و پیاده‌سازی نرم‌افزار جدید بانک، بهره‌برداری از دستگاه‌های خودپرداز سیار (ATM) و خودبانک (VTM)، تجمیع ساختمان‌های ستادی، افتتاح دو شعبه در استان‌های تهران و بوشهر از دیگر طرح‌های پست‌بانک‌ایران است که در همین ایام مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
    وی اضافه کرد: با ‌اجرای پروژه تصفیه‌خانه آب گیلان آب شرب تعداد هشت شهر این استان تأمین و میزان تصفیه آب به میزان بیش از 94 میلیون مترمکعب افزایش و برای 170نفر اشتغالزائی مستقیم ایجاد می‌شود. همچنین با افزایش تولید محصول پلی‌اتیلین ترفتالات (PET) منطقه ویژه اقتصادی عسلویه علاوه بر ارتقاء سودآوری، برای 230 نفر نیز اشتغالزائی خواهد شد.
    مدیرعامل پست‌بانک‌ایران تأکید نمود: با احداث نیروگاه بادی شهرستان خواف جهت میزان ظرفیت تولیدی برق آن به 50مگاوات افزایش یافته و برای 50 نفر شغل مستقیم ایجاد شده و با عملیاتی شدن پروژه توسعه، نگهداری و ارائه سرویس‌های ارزش افزوده ارائه دهنده خدمات شبکه هم برای 50 نفر شغل فراهم خواهد شد.
    فرحی در پایان گفت: در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های این بانک بخش‌های خصوصی نیز مشارکت فعال داشته و در تأمین اعتبار آن سهم مهمی را برعهده داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی