عصر بازار

فعالیت ۲۵۰ دستگاه کارتخوان بانک شهر در نمایشگاه کتاب ساری

عصر اعتبار- مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر از فعالیت ۲۵۰ دستگاه کارتخوان این بانک در نمایشگاه کتاب ساری خبرداد.

فعالیت ۲۵۰ دستگاه کارتخوان بانک شهر در نمایشگاه کتاب ساری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مهدی اکرمی با بیان این مطلب گفت: بیست و دومین نمایشگاه کتاب استانی در شهرستان ساری تا بیست ویکم بهمن ماه برگزار می شود.
    وی با اشاره به همراهی و حمایت بانک شهر از برگزاری نمایشگاه های کتاب در سراسر کشور، افزود: در نمایشگاه کتاب ساری پنج میلیارد وپانصد میلیون ریال اعتبار در قالب10 هزار و ٤٥۰ قطعه بن کارت پانصد هزار ریالی و یک میلیون ریالی به مراجعه کنندگان با احتساب بیست درصد یارانه وزارت ارشاد توزیع می‌شود.
    اکرمی با بیان این‌که در این نمایشگاه حدود  47هزارعنوان کتاب ارائه می‌شود، تصریح کرد: حدود٥۰۰ ناشر در ٤۰۰ غرفه فعالیت می کنند.
    مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر خاطرنشان کرد: همچنین ٥ کتابفروشی منتخب از سوی وزارت ارشاد معرفی شده اند که در طول برگزاری نمایشگاه و یک هفته بعد از اتمام آن بتوانند با استفاده از کارتخوان‌های بانک شهر و دریافت بن کارت مبادرت به فروش کتاب کنند.
    اکرمی تصریح کرد: در مدت برگزاری نمایشگاه کتاب ساری بانک شهر با احداث شش کانتر بانکی علاوه بر توزیع بن کارت، آموزش و نصب ابزارهای الکترونیکی انجام می‌شود و با نصب یک دستگاه بلوتوث سنتر و دودستگاه خود پرداز و یک دستگاه شهرنت مجهز به خودپرداز، خود دریافت، وب کیوسیک و خودبانک به ارائه همه خدمات بانکی و الکترونیکی می‌پردازد.
    مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر در ادامه افزود: در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب ساری، ٤٦ ناشر با 12 هزار و 350 عنوان کتاب حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی