عصر بازار

نشست ماهیانه نمایندگان تحت سرپرستی بیمه دی شعبه بیرجند

عصر اعتبار- نشست ماهیانه نمایندگان تحت سرپرستی شعبه بیرجند برگزار شد.

نشست ماهیانه نمایندگان تحت سرپرستی بیمه دی شعبه بیرجند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، نشست ماهیانه نمایندگان تحت سرپرستی شعبه بیرجند ، با دستور جلسه : بیان نظرات و راهکارهای عملیاتی جهت افزایش فروش در سه ماه پایان سال 1395، در دفتر مدیریت شعبه خراسان جنوبی برگزار شد.
    در ابتدای جلسه مهدی شریعتی فر، مشاور مدیرعامل و مدیر شعبه ضمن عرض خیرمقدم مباحثی را در خصوص فروش حرفه¬ای ، دقت ویژه در رعایت بخشنامه ها و ضوابط، ابلاغ و اجرای به موقع آنها، آراستگی محیط کار، توجه به بیمه های خرد و پایبندی به تعهدات مطرح کرد.
    وی افزود : ما باید از طریق اطلاع رسانی مناسب به مشتریان، رضایت ایشان را جلب کنیم. ضمن توجه ویژه به مدیریت ریسک، سعی کنیم بودجه تدوین شده را تا پایان سال محقق و با رعایت نظم و انضباط مالی و اداری به نحوی برنامه ریزی کنیم تا به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابیم. باید برای فروش خود برنامه داشته باشیم. ضوابط و مقررات را بر مبنای حرفه بیمه گری رعایت کنیم.
    در ادامه جلسه از طریق ارتباط مستقیم تلفنی با یاسر فرهی مدیریت امور شعب و نمایندگان و همچنین آرش شکری مدیربازاریابی و توسعه کسب و کار ، ضمن بهره مندی از دیدگاه ها و نقطه نظرات ایشان، موارد مطروحه و مصوبات جلسه ارائه شد.
    شریعتی فر از طریق ارتباط تلفنی از مدیران محترم ستاد مرکزی خواستار عقد قراردادهای کشوری با ارگا نهای مختلف شد و اضافه کرد در استان خراسان جنوبی تعامل بسیار خوبی با ادارات مختلف وجود دارد. اما سازمان های مختلف به دلیل عقد قراردادهای بیمه ای به صورت کشوری از طریق وزراتخانه ذیربط امکان عقد قرارداد با بیمه دی را ندارند و لذا عدم وجود قراردادهای کشوری فعالیت بیمه ای را در استان ها مشکل تر می کند.
    در ادامه جلسه هریک از کارشناسان موارد خود را در خصوص مسائل مالی، استفاده صحیح از پی سی پوز بانک دی، توجه ویژه به رشته های غیر ثالث و رعایت مسائل فنی بیمه ها مطرح کردند و همچنین نمایندگان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند که پاسخ لازم در هرمورد از سوی مدیر و کارشناسان شعبه ارائه شد.
    در انتهای جلسه نیز مقرر شد موارد زیر انجام گیرد: برگزاری دوره آموزشی بازاریابی بیمه های عمر و سرمایه گذاری ، دوره آموزشی خسارت ، تمدید مهلت استفاده از صندوق با توجه به حذف مهلت فیش های نقدی ، تهیه تراکت و پوستر تبلیغاتی با محتوای مقایسه بیمه عمر و پس انداز و سرمایه گذاری در بانک، راه اندازی سامانه ره گیری وضعیت پرداخت خسارت درمان تکمیلی برای بیمه شدگان.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو