عصر بازار

شعبه مرکزی بانک حکمت ایرانیان در ارومیه افتتاح شد

عصر اعتبار- همزمان با سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران شعبه مرکزی ارومیه بانک حکمت ایرانیان با حضور مدیرعامل ، معاونان و مدیران این بانک و مقامات لشکری و کشوری افتتاح شد .

شعبه مرکزی بانک حکمت ایرانیان در ارومیه افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای این مراسم دکتر حیدری مدیر منطقه شمالغرب بانک حکمت ایرانیان  ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و تبریک آغاز ایام الله دهه فجر ، با بیان تاریخچه احداث این ساختمان خاطرنشان کرد : ما خود را  مفتخر به خدمتگذاری  ملت بزرگ ایران می دانیم و امید آن داریم که با راه اندازی این شعبه بتوانیم بهترین و نوین ترین خدمات بانکی را به مردم شریف ارومیه ارائه کنیم .

    در ادامه امیر بابایی فرمانده قرارگاه تاکتیکی شمالغرب نیز ضمن گرامیداشت این ایام ، از نحوه خدمات رسانی بانک حکمت ایرانیان به کارکنان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد .

    بر اساس این گزارش ، دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز با عرض تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر و تشکر از تلاشگران در احداث این ساختمان  ، ابراز امیدواری نمود که با در اختیار داشتن ساختمان جدید و مجهز بودن به سیستم نوین بانکداری، بتوانیم گامی موثر در جهت رفع نیازهای آحاد مردم منطقه به خصوص ارتشیان سرافراز برداریم .

    ایشان همچنین تصریح کرد :  بانک حکمت ایرانیان با ارائه خدمات خود در سه حوزه بیمه ، لیزینگ و صرافی یک بسته کامل خدماتی را به مردم عزیز ارائه می کند تا هر یک از مشتریان بتوانند به راحتی خدمات مورد نظر خود در این حوزه را از بانک حکمت ایرانیان دریافت کنند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی