عصر بازار

جوایز ویژه قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران اهدا شد

عصر اعتبار- همزمان با دهه مبارک فجر و سالگردپیروزی انقلاب اسلامی ،بانک ملی ایران طی آیین جشنی، جوایز ویژه سی و هفتمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز را به برندگان خوش اقبال خود اهدا کرد.

جوایز ویژه قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران اهدا شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این جشن با شکوه که به پاس قدردانی از سپرده گزاران حساب های قرض الحسنه این بانک برگزار شد ، برات کریمی و غلامرضا پناهی اعضای هیات مدیره ، برخی از معاونان ، مدیران امور ،روسای ادارات و جمعی از کارکنان و مشتریان ویژه این بانک در باشگاه آجودانیه حضور داشتند.
    برات کریمی طی سخنانی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی مشتریان این بانک به توانمندی‌های بانک ملی ایران اشاره کرده و گفت:‌ این بانک، قدمتی 88 ساله دارد و با داشتن بیش از 3200 شعبه و واحد بانکی و همچنین منابع انسانی متعهد دارای بزرگترین شبکه بانکی در کشور است که تماما"در خدمت مشتریان گرامی می باشد.
    وی افزود: مشتریان این بانک اعتماد ویژه ای به بانک ملی ایران دارند،بطوری که پول و دارائیشان را به نیت خیر در حساب های قرض الحسنه این بانک سپرده گذاری کرده و می دانند که این وجوه به نحو احسن در بخش های صحیح آن صرف می شود.
    وی با اعلام وجود بیش از 33 میلیون حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی ایران گفت: با اقدام خیرخواهانه مردم، بخشی از منابع سپرده‌های حساب های قرض‌الحسنه پس‌انداز، صرف پرداخت تسهیلات به افراد زیادی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه با سرفصل‌های ازدواج و تهیه جهیزیه، درمان،ایجاد اشتغال، هزینه تحصیلی، ساخت مدارس درمناطق محروم، آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد (دیه)، کمک به ساخت راه و مسکن روستایی و… شده است که این اقدامات نقش بسزایی دررفع محرومیت از جامعه دارد.
    95 جایزه 500 میلیون ریالی کمک هزینه خرید مسکن، جایزه ویژه (نقدی) سی و هفتمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران بوده است.
    495 کمک هزینه خرید خودرو داخلی هر یک به ارزش 300 میلیون ریال، 1395 کمک هزینه ازدواج هر یک به ارزش 100 میلیون ریال، 1395 کمک هزینه تحصیلی هر یک به ارزش 30 میلیون ریال، 2395 کارت خرید صنایع دستی و فرش دستباف هریک به ارزش 5 میلیون ریال و بیش از 800 هزار فقره جایزه نقدی 700 هزار ریالی، از دیگر جوایز این مرحله از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌‌انداز بانک ملی ایران می باشد که به حساب های برندگان خوش شانس واریز شده و جوایز تعدادی از این برندگان طی این مراسم به صورت نمادین به آنان اهدا گردید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو