عصر بازار

با حضور مقامات اقتصادی دو کشور صورت گرفت؛

امضای یادداشت تفاهم کمیته مشترک سرمایه گذاری ایران و بلاروس

عصر اعتبار- در دیدار رئیس آژانس تشویق سرمایه گذاری خارجی بلاروس با رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، یادداشت تفاهم کمیته مشترک سرمایه گذاری بین دوکشور امضاء شد.

امضای یادداشت تفاهم کمیته مشترک سرمایه گذاری ایران و بلاروس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شادا، محمد خزاعی در این دیدار که در محل سالن جهاد اقتصادی این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به پایین بودن سطح مبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور گفت: دو طرف باید در همکاری های تجاری و اقتصادی آتی جدی تر باشیم.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر همکاری های اقتصادی دو کشور سالانه حدود 40 میلیون دلار می باشد تاکید کرد: در آینده نزدیک اولین جلسه کاری این کمیته برگزار و راههای همکاری چند منظوره بررسی شود.

    رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی کشورمان سرمایه گذاری صنعتی، خصوصی سازی و همکاری مشترک بین کمپانی ایران و بلاروس شامل سرمایه گذاری بصورت کار مشترک در سایر کشورها را از جمله حوزه های قابل بررسی جهت همکاری دو کشور ایران و بلاروس برشمرد.

    خزاعی ابراز امیدواری کرد: این جلسه مشترک یک برنامه اجرایی و عملی را در حوزه های مطرح شده تهیه کند.

    در ادامه این دیدار  "ناتالیا نیکاندروا" رئیس آژانس تشویق سرمایه گذاری خارجی بلاروس نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار، بر لزوم توسعه روابط اقتصادی دو کشور تاکید کرد.

    وی از رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی کشورمان دعوت کرد به همراه صنعتگران و سرمایه گذران ایرانی در سفر به بلاروس، از آژانس تشویق سرمایه گذاری خارجی کشورش دیدن کنند.

    در پایان این مراسم یادداشت تفاهم کمیته مشترک سرمایه گذاری بین دو کشور ایران و بلاروس یه امضاء رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی