عصر بازار

مولاوردی:

دولت نرخ تورم را تک رقمی کرد

عصر اعتبار- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه امروز شاهد تحقق بسیاری از وعده‌های دولت تدبیر وامید هستیم، افزود: امروز بدخواهان در صدد هستند بذر ناامیدی را در بین مردم بپاشند و خدمات دولت را در بیین مردم ناچیز جلوه دهند.

دولت نرخ تورم را تک رقمی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، شهیندخت مولاوردی شب گذشته در دیداری با تجار، صادرکنندگان و تولیدکنندگان در اتاق بازرگانی اردبیل با اشاره به اقدامات دولت در بحث اقتصادی افزود:‌  رشد اقتصادی در کشور  7.4  در شش ماهه سال جاری بوده  بطوریکه این دولت پس از 25 سال نرخ تورم را تک رقمی کرده است.

    مولاوردی گفت: دولت زمانی سکان را بدست گرفت که تورم بالای 43 درصدی و قدرت خرید مردم در زمان پایین بود با این وضعیت توانست مدیریت کشور را به مدار عقلانیت ، اعتدال و تدبیر برگرداند و هم اکنون شاهد ثبات نسبی در اقتصاد کشورهستیم.

    مولاوردی یادآور شد:‌ دولت در فراهم کردن اشتغال و پویایی اقتصاد، برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده در حوزه اقتصاد و تعامل با کشورهای دنیا خوب عمل کرده است.

    معاون رئیس جمهوری در امور زنان وخانواده  گشایش فضای سیاسی در کشور را یادآور شد و گفت:  روحانی درایام انتخابات وعده تلطیف فضای سیاسی کشور را به مردم وعده داده بود و مردم نیز با توجه به این شعارها و برنامه ها به ایشان رای داده و انتظار دارند این شعارها تحقق یابد.

    به گفته وی، امروز شاهد تحقق بسیاری از وعده‌های رئیس جمهوری هستیم هرچند بدخواهان سعی می کنند بذر ناامیدی را در بین مردم بپاشند و خدمات دولت را در بیین مردم ناچیز جلوه دهند.

    وی با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی برای پیشی‌گرفتن درآمد مالیاتی از درآمد نفت برای دولت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: در این زمینه هم‌اکنون درآمد مالیاتی از درآمد نفتی پیشی‌گرفته و امیدواریم دولت بتواند از اتکا به نفت به طور کامل خارج شود.

    در پایان این مراسم با حضور معاون رئیس جمهور از خانواده شهیدان مدافع حرم شهید "علی آقایی" و شهید "هاشم دهقانی‌نیا" با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو