عصر بازار

حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی برای ۷۰ درصد جمعیت کشور عملیاتی شد

عصر اعتبار- مدیرکل درمان مستقیم و قائم مقام معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: برنامه حذف دفترچه های درمانی تامین اجتماعی برای ۷۰ درصد از جمعیت تحت پوشش در کشور عملیاتی شده است.

حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی برای ۷۰ درصد جمعیت کشور عملیاتی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، مهدی درخشان روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از طرح های درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) اراک در جمع خبرنگاران افزود: تا پایان امسال دفترچه درمانی تمامی جمعیت تحت پوشش در کشور حذف شده و برنامه خدمات الکترونیکی درمان استقرار می یابد.
    وی توضیح داد: بخشی از این برنامه نسخه الکترونیکی است که استان یزد به عنوان پایلوت کشوری درحال حاضر میزبان آن است و به زودی این مهم در تمامی استان ها اجرایی می شود.
    مدیرکل درمان مستقیم و قائک مقام معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: رویکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید بهبود خدمات در حوزه کمی و کیفی است و در این راستا به صورت هدفمند بودجه حوزه درمان از پنج هزار میلیارد تومان در ابتدای دولت یازدهم به 18هزار و 600 میلیارد تومان در حال حاضر افزایش یافته است.
    درخشان اظهار کرد: از سال 92 تاکنون 600 تخت بیمارستانی عادی، 65 تخت ویژه، پنج بیمارستان و 23 مرکز درمانی به تاسیسات و خدمات درمانی این سازمان در کشور افزوده شده است.
    استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت دارای سه بیمارستان تامین اجتماعی در شهرهای اراک، شازند و ساوه و هفت درمانگاه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی