عصر بازار

چمران در جلسه شورای شهر تهران عنوان کرد؛

اختصاص بودجه ۵ میلیارد تومانی به خانواده شهدای آتش نشان

عصر اعتبار- رئیس شورای اسلامی شهر تهران، بر اختصاص بودجه ۵ میلیارد تومانی کمک به خانواده شهدای آتش نشان و اختصاص فضایی برای کسبه پلاسکو تاکید کرد.

اختصاص بودجه ۵ میلیارد تومانی به خانواده شهدای آتش نشان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، مهدی چمران در ابتدای سیصد و بیست و هفتمین جلسه شورا با تاکید بر توجه ویژه به خانواده شهدای آتش نشان پیشنهاد اختصاص بودجه 5 میلیارد تومانی کمک به این عزیزان را در بودجه سال 96 شهرداری تهران مطرح کرد.

    وی همچنین با اشاره به بلاتکلیفی کسبه پلاسکو تاکید کرد هرچه زودتر مکانی برای کسبه پلاسکو اختصاص داده شود.

    رئیس شوای شهر تهران با اشاره به ارسال دو نامه به کمیسیون بودجه شورای شهر تهران مبنی بر تخصیص دو ردیف بودجه به سازمان آتش نشانی و خانواده های آتش نشانان شهید شده گفت: آتش نشانی نیاز به جبران آسیب های تجهیزات دارد که باید هر چه زودتر در دستور کار قرار بگیرد. زیرا تهران هر لحظه در معرض خطرات بی شماری است که نیاز به جایگزینی تجهیزات آسیب دیده است.

    چمران با بیان اینکه برای رسیدگی به خانواده های شهدای آتش نشان بایستی رقمی پیش بینی کنیم که در مسیر خدمت گذاری کوتاهی نشود، تصریح کرد: باید برای کسبه نیز جایی هر چه زودتر تعبیه شود زیرا تاکنون تنها وعده هایی به کاسبان متضرر پلاسکو داده شده است.

    وی با بین اینکه تاکنون 8 نقطه برای کسبه در نظر گرفته شده که نامه های آن برای ما نیز ارسال شده است، تاکید کرد: تاکنون بارها نقاط مختلفی به صورت موقت و دائم پیشنهاد داده شده و حتی خود بنیاد مستضعفان نیز در میدان شوش مکانی را مشخص کرد که باید هر چه زودتر انتقال کسبه به این مکان ها مشخص شود تا در این ایام که هر روز آن برای کسبه ارزشمند است، شاهد تداوم مشکلات کسبه نباشیم.

    چمران با تاکید بر اینکه برطرف کردن نقایص تجهیزاتی که در حادثه پلاسکو آسیب دیده نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: اگر جای دیگری در تهران حادثه ای پیش آید، نباید با نبود تجهیزات مواجه شویم. از همین رو باید سریعا بازسازی را دنبال کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو