عصر بازار

لایحه ۱.۵میلیارد دلاری اشتغال روستائیان در آستانه تصویب نمایندگان

عصر اعتبار- معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به ارائه لایحه ۲ فوریتی اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستائیان و عشایر در آذر امسال به مجلس شورای اسلامی گفت که این لایحه برای تصویب نهایی بزودی در صحن علنی مجلس بررسی می شود.

لایحه ۱.۵میلیارد دلاری اشتغال روستائیان در آستانه تصویب نمایندگان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حسینعلی امیری روز سه ‌شنبه در آیین کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت که نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصمم به تصویب و بررسی زود هنگام این لایحه کارگشا و مهم برای روستائیان هستند.
    وی با بیان اینکه برنامه عملیاتی این لایحه توسط معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری تهیه و تدوین شده، گفت که در صورت تصویب آن در مجلس و تأیید شورای نگهبان، مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.
    وی حمایت از مناطق محروم را از اولویت‌ها و راهبردهای اساسی دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهوری دانست و یادآور شد که دولت، خود را متعهد به خدمات‌رسانی، ایجاد رفاه و امنیت این ملت بزرگ می‌داند.
    معاون پارلمانی رئیس جمهوری تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد را سرشار از نقطه‌های عطف و درخشان در حمایت از آرمان‌های والای انقلاب و نظام خواند و ابراز داشت: مردم غیور، ولایتمدار و قدرشناس این استان در همه صحنه‌های حساس پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر رژیم ستم شاهی سرآمد بودند.
    امیری حضور پرشور و استقبال کم نظیر مردم کهگیلویه و بویراحمد از کاروان تدبیر و امید در مرداد سال جاری را یادآور شد و افزود: این قدرشناسی و مهمان‌نوازی بدون شک مسئولیت و تعهد دولتمردان برای خدمت بیشتر به این خطه سرافراز از میهن اسلامی را دو چندان کرده است.
    وی ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت گردشگری و گیاهان دارویی را از جمله محورهای مهم توسعه‌ای در این استان ذکر کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد نقطه‌ای امن برای حضور سرمایه گذاران در بخش‌های گوناگون است.
    وی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده سابق و فقید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد را نیز برگ زرین و از افتخارات این استان و خطه جنوب دانست و گفت: این عالم ربانی همواره پشتیبان و یار دیرین امام راحل، رهبری و نظام از مبارزان وفادار نهضت امام خمینی (ره) در قبل و بعد از انقلاب بود.
    افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح عمران شهری در یاسوج و افتتاح 13 طرح صنعتی از جمله‌های برنامه‌های سفر یک ‌روزه معاون پارلمانی رئیس جمهوری در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی