عصر بازار

استراتژی متمایز از ویژگی های بانک مهر اقتصاد است

عصر اعتبار- معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد برخورداری از استراتژی متمایز را از ویژگی‌های بانک مهر اقتصاد، گفت: در استراتژی تمایز عوامل مختلفی داریم که باید با شناسایی آنها بستر دستیابی به اهداف و خدمات به مردم را فراهم سازیم.

استراتژی متمایز از ویژگی های بانک مهر اقتصاد است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، جعفرصفایی‌ مزید – معاون طرح و توسعه بانک - در همایش تخصصی روسای دوایر و مسئولین استان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: مردم کردستان از مرزداران واقعی هستند که در راه پیروزی انقلاب و تداوم آن شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده‌ اند.

    به گفته وی، امنیت امروز در کردستان و کل کشور حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدای مظلومی همچون شهیدان نمکی‌ها، شهید بارنامه و سایر شهدای گرانقدر میهن اسلامیمان است.

    معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد از استان کردستان به عنوان الگوی وحدت کشور نام برد و خاطرنشان کرد: اینکه شما در استانی با زبان و قومیت‌های مختلف توانسته‌اید در شاخص منابع بانکی رشد داشته باشید و در زمینه معوقات و مطالبات کارنامه موفقی ارائه دهید نشان از تلاش های صادقانه تمامی همکاران استان دارد.

    صفایی مزید با بیان اینکه به چهلمین سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم، گفت: باید توجه کنیم که این نظام الهی در طول این چهل سال چه دستاوردی های بزرگی برای ملت ما داشته و برای حراست از آن نیاز به چه اقداماتی داریم.

    وی در ادامه با بیان اینکه بزرگترین شرکت‌های دنیا زمانی که به اوج گرفتن فکر می‌کنند به سمت آرمانگرایی حرکت می‌کنند، گفت: همین آرمانگرایی است که آنها را به سمت جلو حرکت می‌دهد.

    وی استراتژی متمایز را از ویژگی‌های بانک مهر اقتصاد دانست و تصریح کرد: نحوه برخورد روسا و کارکنان این بانک با مشتریان بخشی از وجه تمایز آن نسبت به سایر بانک‌ها است.

    معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد خاطرنشان کرد: در استراتژی تمایز مولفه های مختلفی داریم که باید با شناسایی آنها بستر دستیابی به اهداف و خدمات به مردم را فراهم سازیم.

    وی اضافه کرد: اقتصاد کشور از مباحث مهمی است که باید بسیجی‌وار آن را حفظ بکنیم چون این حوزه از بخش‌هایی است که دشمنان تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام ما از این محل بکار بسته‌اند.

    وی پایداری را اصلی بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید سودآوری داشته باشیم تا بتوانیم روی پای خودمان بایستیم و در کنار این مهم توجه به نیروی انسانی نیز به عنوان مهم‌ترین سرمایه هر جامعه و سازمانی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

    گفتنی است در ادامه از شعبی که در سال جاری ارتقاء درجه گرفته بودند با اهدای تندیس تقدیر و تشکر گردید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی