عصر بازار

خانواده ها نقش مهمی در تعیین سرنوشت جامعه بر عهده دارند

عصر اعتبار- همزمان با میلاد با سعادت بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب کبری (س) و ایام با شکوه دهه مبارک فجر، با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج، جشن خانوادگی عترت در بانک مهر اقتصاد استان البرز، برگزار شد.

خانواده ها نقش مهمی در تعیین سرنوشت جامعه بر عهده دارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی – مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج - در این همایش گفت: همایش خانوادگی عترت فرصتی برای با هم بودن کارکنان و خانواده های آنان است و موجب افزایش انس و الفت بین آن ها می شود.

    حجت الاسلام والمسلمین رحیمی در ادامه با اشاره به نقش بسیار مهم همسران و خانواده کارکنان در برقراری نظم و آرامش در محیط خانه، گفت: زمانی که فضایی آرام در خانه حاکم باشد، ذهن و جسم به دور از تلاطم های ناشی از فعالیت زیاد در محل کار، به استراحت پرداخته و با تجدید قوا می تواند برای یک روز کاری دیگر آماده شود.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) ابراز داشت: همسران و خانواده ها، نقش مهمی در تعیین سرنوشت دینی جامعه بر عهده دارند که یکی از این وظایف، انتخاب نام مناسب برای فرزندان و تربیت صحیح و اصولی آنان می باشد.

    حجت الاسلام رحیمی با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم (ع) گفت: چهار مولفه مهمِ عبادت و ذکر خدا، که آرامش بخش است، کار و تلاش که ستون زندگی محسوب می شود مشورت کردن با افراد مومن و امین و تفریحات سالم از ارکان مهمی هستند که باید در زندگی مشترک در کانون توجه قرار گیرند.

    پیمان موحد – رئیس اداره امور شعب استان البرز – نیز در این مراسم ضمن خوشامد گویی به کارکنان و خانواده های آن ها، پیشرفت هر مردی را مدیون همسری مهربان و فداکار دانست و گفت: بانک مهر اقتصاد استان البرز با تکیه بر توانایی و تخصص کارکنان خود توانسته است با جلب اعتماد عمومی از جایگاه مناسبی در استان برخوردار باشد که این مهم با تلاش و کوشش همکاران و حمایت خانواده های محترم آن ها میسر شده است.

    در ادامه مراسم دکتر محمود عزیزی از کارشناسان مسائل خانواده به ایراد سخنرانی پرداخت و این مراسم با اجرای بخش های متنوعی همچون نمایش، مسابقه، مسابقه ویژه کودکان، جشنواره نقاشی و قرائت قرآن به کار خود پایان داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی