عصر بازار

تصمیم شرکت های بیمه ای برای بررسی وضعیت ایمنی ساختمانهای بزرگ پایتخت

عصر اعتبار- با تشکیل کمیته ای ویژه در سندیکای بیمه گران ایران ، موضوع بیمه و وضعیت ایمنی ساختمانها و مجتمع های بزرگ تجاری ، اداری و مسکونی شهر تهران در مقابل حوادث غیرمترقبه بررسی می شود.

تصمیم شرکت های بیمه ای برای بررسی وضعیت ایمنی ساختمانهای بزرگ پایتخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در پی حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری پلاسکو، شرکت های بیمه ای با توجه به نقشی که در ارزیابی ایمنی دارند برای پاسخگویی به انتظار جامعه  بابت جلوگیری از  وقوع حوادث مشابه  وارد عمل شده و  پیشنهاد تهیه گزارش از ایمنی تعدادی از ساختمانهای بلند تهران در شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران  مورد بررسی قرار گرفته است.
    بر اساس این پیشنهاد که از سوی  دکتر سید محمد عباس زادگان عضو شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران طرح شده است ، کمیته ای متشکل از 15 کارشناس باتجربه در حوزه  آتش سوزی از بین شرکت های بیمه ای با تهیه یک دستورالعمل یکنواخت بازدید فنی ، 20 ساختمان بلند مرتبه تهران را ارزیابی  می کنند. این کمیته  گزارش کارشناسی از میزان ایمنی و ریسک های برای هر ساختمان تهیه  کرده  و توصیه های ضروری ارائه می دهد.
    بر اساس طرح پیشنهادی مدیرعامل بیمه تجارت نو این مجموعه گزارش ها برای مدیران ساختمانها ، شهرداری تهران ، وزارت کار ، بیمه مرکزی و سایر مقامات مسئول در این حوزه ارسال شده و محتوای آن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.
    گفتنی است با  تصویب کلیات این پیشنهاد در شورای عمومی ، مقرر گردید کمیسیون فنی سندیکا جزئیات طرح را با حضور پیشنهاد دهنده مورد بررسی قرار دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی