عصر بازار

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد:

مشتری دارایی ناملموس بانک محسوب می شود

عصر اعتبار: معاونین امور مناطق، مدیر کل بازرسی و حسابرسی، روسای ادارات امور شعب شرق و غرب استان تهران با حضور در مرکز ارتباط مهر، پاسخگوی سوالات مشتریان و همکاران بانک مهر اقتصاد بودند.

مشتری دارایی ناملموس بانک محسوب می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰
  • مشتری دارایی ناملموس بانک محسوب می شود
  • مشتری دارایی ناملموس بانک محسوب می شود
  • مشتری دارایی ناملموس بانک محسوب می شود
  • مشتری دارایی ناملموس بانک محسوب می شود
  • مشتری دارایی ناملموس بانک محسوب می شود
  • مشتری دارایی ناملموس بانک محسوب می شود
  • مشتری دارایی ناملموس بانک محسوب می شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، جواد حاجی مزدارانی _ معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدیدی که در تاریخ 12 بهمن از مرکز ارتباط مهر صورت گرفت ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر پیروزی انقلاب گفت: موضوع ارتباط با مشتری در فضای کسب و کار کنونی به ویژه در سیستم بانکی که رقابت فراوانی در آن حاکم است از الزامات می باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: باید با توجه به گستره خدمات در سیتم بانکی با استفاده از ابزارهایی همچون مرکز ارتباط با مهر باید دسترسی مشتریان برای بازگو کردن مشکلات را به حداقل برسانیم.

حاجی مزدارانی باتوجه به محدودیت های موجود در این مرکز، پاسخگویی را صرف این مرکز ندانست و اظهار داشت: برای پاسخگویی به مشتریان باید از همه ظرفیت های بانک به ویژه باجه های پیشخوان و صندوق های ارتباطی در شعب بهره مند شد.

معاون امور مناطق از لحظه نخست ارتباط با مشتری به عنوان لحظه کلیدی یاد کرد و افزود: تاثیری که ما در چند ثانیه ابتدایی بر روی مشتری می گذاریم در حفظ و نگهداشت او به عنوان مشتری همیشگی اهمیت ویژه ای داشته و به همین علت باید سعی شود با تسلط بر علوم، آیین نامه ها و دستور العمل ها به بهترین نحو ممکن در این راستا قدم برداریم.

وی بهترین شیوه مشتری مداری را در شرایط فعلی را پاسخگویی مناسب به مشتریان دانست و تصریح کرد: پاسخگویی مثبت به مشتریان اثربخشی بالایی داشته لذا صرف هزینه در این حوزه یک نوع سرمایه گذاری می باشد.

حاجی مزدارانی مشتری مداری در بانک را یک اصل مهم دانست و از مشتریان به عنوان دارایی ناملموس بانک ها و موسسات مالی نام برد و ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی دقیق تر و منسجم تر در مرکز ارتباط مهر، بتوان در راستای پاسخگویی بهتر قدم برداشت.

مدیر کل بازرسی و حسابرسی:

مرکز ارتباط مهر؛ تعمیم دهنده احترام و توجه است

محسن منشوری_ مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد نیز در تاریخ 9‏‏1 بهمن در مرکز ارتباط مهر حضور یافت و ضمن بررسی مشکلات، پاسخگوی مشتریان و کارکنان در حوزه بازرسی بود.

وی رضایت مشتری را بسیار مهم و پر اهمیت دانست وابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های لازم مدیران اداره کل بازرسی و حسابرسی به صورت منظم در مرکز حاضر و پاسخگوی مشتریان باشند.

منشوری در ادامه با ابراز امیدواری در صرف وقت بیشتر برای پاسخگویی، ابراز توجه و تقدیر از مشتری، افزود: در آینده نزدیک با فراهم شدن زیر ساخت های لازم بررسی و هماهنگی های لازم انجام و پیگیری شکایات مشتریان به صورت سیستمی از طریق نرم افزار صورت پذیرد.

مدیر کل بازرسی و حسابرسی عنوان داشت: باید با برگزاری جلسات کارشناسی و افزایش تعامل و انتقال اطلاعات بین کارشناسان دو اداره کل در این راستا قدم برداریم و احترام و توجه به مشتری در این مرکز بسط و گسترش یابد.

رییس اداره امور شعب غرب استان تهران:

گسترش و ارایه خدمات بدون در نظر گرفتن مشتری مداری غیر ممکن است

محمد قضایی - رییس اداره امور شعب غرب استان تهران - و هیات همراه در تاریخ 12 بهمن در مرکز ارتباط مهر حاضر و ضمن تشکر از فراهم شدن فضای پاسخگویی برای او و مدیران دوایر غرب استان تهران، ابراز امیدواری کرد که بتوان  با رفع ابهام و پاسخگویی مناسب گره ای از کار مشتریان باز شود.

وی در ادامه افزود: امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان استوار شده است به گونه ای که گسترش و ارایه خدمات بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است.

قضایی با توجه به اینکه بخش زیادی از تماس های مرکز ارتباط مهر از سوی مشتریان تهرانی صورت می گیرد، وجود این مرکز را در راستای حل مشکلات مشتریان و شعب مفید دانست.

رییس اداره امور شعب غرب استان تهران در ادامه خواستار افزایش توان اجرایی مرکز ارتباط شد و ابراز داشت: همکاران ما نباید صرفا پاسخگوی مشتریان باشند، بلکه باید این امکان فراهم شود تا آنها بتوانند نیاز مشتریان را از شعب مطالبه کنند.

وی یکی از ظرفیت های بالقوه مرکز ارتباطات را تلاش در راستای جذب منابع عنوان کرد و افزود: همکاران ما باید به این باور برسند که حیات اقتصاد شخصی ما به مشتری متصل است.

گفتنی است در این دیدار روسای دوایر طرح و توسعه، مالی، بازرسی، اعتبارات، حقوقی و منابع انسانی غرب استان تهران نیز حضور داشتند و پاسخگوی مشکلات مردم بودند.

رئیس اداره امور شعب شرق استان تهران:

پاسخگویی به مشکلات، هدف اصلی سازمانهای مشتری مدار است

علیرضا چراغی - رییس اداره امور شعب شرق استان تهران - نیز به همراه مدیران استان در تاریخ 12 بهمن در مرکز ارتباط مهر حضور یافتند و با اهدای گل به کارکنان مرکز از زحمات آنها تقدیر به عمل آورد.

چراغی با تاکید بر اهمیت جایگاه مشتری عنوان کرد: سازمان های مشتری مدار درک این سخن که همیشه حق با مشتری است را سر لوحه برنامه های خویش می دانند زیرا حضور مشتری در یک واحد اقتصادی علاوه بر آنکه سود مالی به دنبال دارد، امکان رقابت را نیز فراهم می سازد. برای همین احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتریان سالهاست که در دنیا رواج پیدا کرده است.
وی در ادامه افزود: مسلماً برای مشتریان مشکلات سازمان ها اهمیت ندارد بلکه آنها می‌خواهند کسی مشکلات خود را مرتفع کنند لذا سازمان مشتری مدار سازمانی است که پاسخگویی را هدف خود قرار داده و رضایت مشتری را ضامن برگشت سرمایه سازمان می‌دانند.
چراغی در انتها ملاک واقعی برای ارزش گذاری یک بنگاه اقتصادی را میزان رضایت مشتریان دانست و ابراز داشت: اگر چه مشتری در ترازنامه یک بانک جایی ندارد اما دوام و بقای یک بانک در گرو جلب رضایت مشتریان است.

گفتنی است در این دیدار روسای دوایرروابط عمومی، طرح و توسعه، مالی، بازرسی، اعتبارات، حقوقی شرق استان تهران در این دیدار حضور داشتند و پاسخگوی مشکلات مردم بودند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی