عصر بازار

مخفی شدن سارقان در کوه

سرقت مسلحانه در تفرجگاههای شوشتر

عصر اعتبار- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری باند پنج نفره سارقان مسلح در شهرستان شوشتر خبر داد.

سرقت مسلحانه در تفرجگاههای شوشتر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، سرهنگ "سید محمد صالحی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و طلاجات در اطراف شهرستان شوشتر بلافاصله موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی شیوه و شگرد سرقت انجام شده ، سرکرده باند را در کمتر از 24 ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

    جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: در بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس، سرکرده باند به هویت "ف – ذ" به سه فقره سرقت مسلحانه طلاجات و وجه نقد با همدستی چهار سارق دیگر اعتراف کرد.

    وی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با شناسایی محل اختفای سارقان در کوه های اطراف جاده "شوشتر – گتوند" در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه موفق به دستگیری چهار سارق مسلح شدند، که در بازرسی از مخفیگاهشان تعداد دو قبضه سلاح کلت کمری و فشنگ مربوطه و یک عدد دوربین شکاری و یک قبضه چاقو به همراه اموال سرقتی شامل 6 دستگاه گوشی تلفن همراه و مقادیری طلاجات کشف شد.

    سرهنگ صالحی در ادامه با اشاره به اینکه تحقیقات جهت کشف سرقت های دیگر ادامه دارد، خاطر نشان کرد: کسانی که اموال آنان سرقت شده می توانند جهت کشف اموال خود به پلیس آگاهی شهرستان شوشتر مراجعه کنند.

    جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار با هرگونه ناامنی برخورد قاطع می کند به شهروندان توصیه کرد: از حمل و نگهداری اشیاء قیمتی و وجه نقد به مقدار زیاد و تردد در تفرجگاه های خارج شهر در ساعات پایانی روز خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیر متخلفان و مجرمان اقدام شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی