عصر بازار

سکه رفیق نیمه راه شد

طلایی‌ها گران شدند، دلار افت کرد + نمودار

عصر اعتبار- بررسی‌های یک هفته اخیر بازار طلا، سکه و دلار نشان از آن دارد که ارزش اونس جهانی، طلای خام ۱۸ عیار و سکه امامی روند صعودی و دلار آمریکا افت قیمت را در دستور کار خود قرار داده است.

طلایی‌ها گران شدند، دلار افت کرد + نمودار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، در هفته‌های اخیر با روی کار آمدن ترامپ بازارهای اقتصادی همچون بازار طلای جهانی تحت تأثیر قرار گرفته و از سوی دیگر ارزش دلار نیز نوساناتی در پی این موضوع به خود دیده است حال باید دید که نوسانات دلار و اونس جهانی تا چه میزان بوده و این نوسانات چه ارزشی را برای طلای خام 18 عیار در بازار داخلی رقم زده است.


    اونس جهانی

    اونس جهانی کار خود را با ارزش 1220 دلار و 50 سنت آغاز کرده و همچون هفته‌های گذشته نرخ روز شنبه در طی معاملات رو یکشنبه تکرار شده و ثابت بوده است.

    اونس جهانی در طی معاملات روز دوشنبه و چهارشنبه روند صعودی و در طی معاملات سه شنبه و پنجشنبه روند نزولی به خود گرفته است که در مجموع ارزش اونس جهانی طی یک هفته با رشد مواجه شده است.

    دلار آمریکا

    دلار آمریکا که در کنار اونس جهانی تأثیر بسزایی بر روند ارزش گذاری طلا در بازار داخلی دارد، روز شنبه را با نرخ 3843 تومان آغاز کرده و در طی معاملات یکشنبه روند صعودی به خود گرفته است، در طی معاملات روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه دلار نتوانست قیمت روز تعطیلات جهانی آخر هفته را برای خود حفظ کند و افت قیمت به ارزش 3826 تومان رسید، ارزشی که در روز پنجشنبه بار دیگر تکرار شد.

    در مجموع ارزش دلار طی یک هفته روند نزولی به خود گرفته است.

    طلای خام 18 عیار

    ارزش طلا در روز شنبه 114 هزار 902 تومان در هر گرم اعلام شد که این ارزش در روزهای یکشنبه و دوشنبه تقویت شد و نرخ 115 هزار و 548 تومان را برای خود انتخاب کرد.

    طلای خام 18 عیار در روز سه شنبه اندکی افت کرد که در روز چهارشنبه جبران شد اما توان طلای خام 18 عیار در حدی بود که این ارزش در طی معاملات روز پنجشنبه اندکی پس رفت کرد.

    در مجموع ارزش طلای خام 18 عیار در طی یک هفته روند صعودی به خود گرفته است.

    سکه امامی

    سکه تمام که در هفته‌های پیش به دلیل همسویی با طلای خام 18 عیار متقلب بازار شناخته می‌شد، هفته را با قیمت 1 میلیون و 196 هزار و 500 تومان آغاز کرد و این نرخ در روزهای یک شنبه و دوشنبه تقویت شد و به ارزش 1 میلیون و 213 هزار و 500 تومان رسید، این ارزش بالاترین نرخ هفته نام گرفته و در طی معاملات سه روز پایانی هفته ارزش سکه امامی به 1 میلیون و 199 هزار و 300 تومان رسیده است.

    در مجموع ارزش سکه امامی طی یک هفته مد نظر روند صعودی به خود گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو