عصر بازار

به مناسبت دهه فجر اعلام شد

اعلام طرح بخشودگی جرایم معوق بدهکاران به لیزینگ

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت لیزینگ گسترش سرمایه گذاری ملی اعلام کرد: طرح بخشودگی جرایم معوق بدهکاران به لیزینگ گسترش سرمایه گذاری ملی(بانک ملی) از ٢٢بهمن تا عید نوروز در قالب طرح عید تا عید اجرا می شود.

اعلام طرح بخشودگی جرایم معوق بدهکاران به لیزینگ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حامد کارگر سامانی گفت: به مناسبت دهه فجر و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح بخشودگی جرایم مشتریان بدهکار به لیزینگ گسترش سرمایه‌گذاری ملی (بانک ملی) در قالب طرح عید تا عید از ٢٢ بهمن تا عید نوروز اجرا می‌شود.

    وی ادامه داد: اجرای این طرح فرصت مناسبی است برای آن دسته از مشتریان که توان بازپرداخت جرایم معوق خود را ندارند و در این فاصله با پرداخت اصل بدهی‌های معوق خود از بخشودگی مربوط به جریمه های اعمال شده بهره مند می‌شوند.

    سامانی با اشاره به اینکه این طرح در راستای سیاس‌ های اقتصادی دولت و متناسب با دستورات و بخشنامه‌های بانک مرکزی اجرا می شود، اظهار کرد: با اجرای این طرح در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، منابع جدیدی برای شرکت لیزینگ گسترش سرمایه گذاری ملی ایجاد خواهد شد که توان ارائه تسهیلات به بخش تولید داخلی و فعالان صنعتی را در سال جدید از سوی این شرکت افزایش خواهد داد.

    وی تصریح کرد: مشتریان برای پیگیری بخشودگی جرایم و پرداخت بدهی معوق خود می‌توانند از ٢٢ بهمن تا عید نوروز به لیزینگ گسترش سرمایه‌گذاری ملی واقع در خیابان سهروردی خیابان خرمشهر خیابان شهید عربعلی کوچه ششم پلاک 48 مراجعه و یا با شماره‌های 88505923 و 88505901 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی