عصر بازار

پرداخت ۶۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بنگاه های کوچک استان مرکزی

عصر اعتبار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: به منظور رونق تولید در این استان ۶ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۹۴۸ واحد تولیدی و بنگاه های کوچک اقتصادی در این استان پرداخت شده است.

پرداخت ۶۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بنگاه های کوچک استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمدرضا حاجی پور روز شنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی افزود: این تعداد واحد موفق شده اند از تسهیلات مستقیم سیستم بانکی برای رونق و رفع موانع تولید استفاده کنند.
    وی اظهار کرد: 989 واحد صنعتی استان برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی شدند که 948 واحد صنعتی شرایط لازم برای دریافت تسهیلات را داشتند.
    وی گفت: سهمیه اول استان در تسهیلات رفع موانع تولید چهار هزار و 430 میلیارد ریال بود که با 153 درصد رشد به 333 واحد تسهیلات افزایش یافته است.
    وی افزود: استان مرکزی در کشور کمترین نرخ بیکاری را دارد و در بازرسی از واحدهای صنعتی استان 15 تا 20 درصد اشتغال نسبت به میانگین بالاتر بوده است.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: دولت و مجموعه استان در تلاش است تا شرایط را برای رونق اقتصادی از طریق عقد قراردادهای جدید و پرداخت مطالبات فراهم کند.
    حاجی پور افزود: امید است مشکلات واحدهای بزرگ صنعتی و تولید استان نظیر هپکو، آونگان در اراک و مقره سازی ساوه هرچه زودتر رفع شود و شاهد رونق تولید در این بخش ها باشیم.
    وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: گروه ملی سایپا در خمین تولید خودرو را در سال آتی آغاز خواهد کرد که در روند ایجاد فرصت اشتغال در این شهرستان تاثیرگذار است.
    وی گفت: پتروشیمی و شرکت دی آریاپلیمر خمین نیز در حال عملیات اجرایی است که با نصب تجهیزات شاهد رونق و اشتغالزایی در این شهرستان باشیم.
    استان مرکزی با 12 شهرستان و یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت، یکی از قطب های مهم صنعتی و کشاورزی کشور محسوب می شود.
    33 شهرک و ناحیه صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو