عصر بازار

معرفی کسبه پلاسکو به بانک مرکزی برای دریافت وام ۳۰۰ میلیونی

عصر اعتبار- رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران از معرفی کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو برای دریافت وام سه میلیارد ریالی(۳۰۰ میلیون تومانی) از بانکها خبر داد و گفت: روند پرداخت این تسهیلات در این هفته آغاز می شود.

معرفی کسبه پلاسکو به بانک مرکزی برای دریافت وام ۳۰۰ میلیونی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، «مجتبی دورودیان» افزود: فهرست اسامی کسبه آسیب دیده پلاسکو برای بازگشایی پرونده دریافت وام سه میلیارد ریالی به بانک مرکزی ارسال شده است.
    وی گفت: اتحادیه های صنفی، فهرست کسبه آسیب دیده را تهیه و پس از تایید اتاق اصناف ایران، به بانک مرکزی ارسال کردند.
    این مقام صنفی با یادآوری مصوبه دولت مبنی بر اعطای وام به کسبه پلاسکو پس از استقرار و اسکان موقت، اعلام کرد: حدود 500 کسبه پلاسکو، برگه قراردادِ اسکان در مجتمع نور را در اختیار دارند.
    وی ادامه داد: اکنون کسبه پلاسکو در حال تحویل واحدهای صنفی خود و آماده سازی ویترین های مغازه ها هستند.
    رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان یادآورشد: برخی کسبه در حال تخلیه اجناس، گاو صندوق، چک و مدارک خود از قسمت شمالی ساختمان پلاسکو هستند.
    وی با بیان اینکه فضای مجتمع نور برای برخی کسبه پلاسکو مناسب نیست، افزود: در طبقه همکف مجتمع نور، واحدهای صنفی و فروشندگان تجهیزات کامپیوتری قرار دارند، تعدادی از کسبه پلاسکو برای فعالیت در کنار آنان قرار می گیرند و کاسبی برای کسبه پوشاک پلاسکو کمی دشوار شود.
    دورودیان در باره حضور کسبه پلاسکو در نمایشگاه های بهاره امسال نیز گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، قرار است بخشی از کسبه آسیب دیده پلاسکو در نمایشگاه های بهاره امسال حضور داشته باشند.
    «ولی الله سیف» رئیس کل بانک مرکزی روز سوم بهمن ماه در جریان بازدید از سانحه دیدگان ساختمان پلاسکو، از ارایه تسهیلات سه میلیارد ریالی به کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت: تنفس یکساله برای بازپرداخت درنظر گرفته شده و پس از آن، این وام باید در سه سال تسویه شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو