عصر بازار

استاندار سمنان در آیین افتتاح مدرسه اقتصادنوین:

بانک اقتصادنوین الگوی مناسبی برای مشارکت در ساخت مدارس مناطق محروم است

عصر اعتبار - همزمان با ایام فرخنده دهه فجر و به همت بانک اقتصادنوین، مدرسه ۱۲ کلاسه "اقتصادنوین" در شهر شاهرود افتتاح شد.

بانک اقتصادنوین الگوی مناسبی برای مشارکت در ساخت مدارس مناطق محروم است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در آیین افتتاح این مدرسه که با حضور جمعی از مقامات و مسئولین از جمله استاندار سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، فرماندار شاهرود، نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه شاهرود و تعدادی کثیری از دانش‌آموزان برگزار شد، علی حسینی مدیر امور شعب استان‌های بانک اقتصادنوین، طی سخنانی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی بانک اقتصادنوین در مناطق محروم کشور گفت: بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران ضمن ایفای نقش موثر در بازار پولی کشور، در عرصه های اجتماعی نیز حضور تاثیرگذاری داشته است.
    وی گفت: ساخت مدرسه در مناطق محروم از جمله اقدامات مهم و تعیین کننده بانک اقتصادنوین در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی به شمار می‌رود.
    وی با اشاره به اینکه تنها 15 سال از آغاز فعالیت بانک اقتصادنوین نمی‌گذرد، گفت: بانک اقتصادنوین از سال 1389 مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق محروم را آغاز کرد و خوشبختانه بانک با موافقت سهامداران، در این مدت کوتاه در ساخت 26 مدرسه مشارکت داشته است.
    حسینی اظهار داشت: از این تعداد تاکنون 12 مدرسه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و مابقی نیز به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
    مدیر امور شعب استان‌‌های بانک اقتصادنوین تاکید کرد: مدارس بانک اقتصادنوین در مناطق محروم استان‌های خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان، گیلان، خراسان جنوبی، هرمزگان، سمنان، کرمان، کرمانشاه، زنجان، مازندران و خراسان شمالی فرصت علم آموزی در محیط مناسب را برای فرزندان این سرزمین فراهم می‌کند.
    در ادامه این مراسم محمد رضا خباز استاندار سمنان نیز ضمن قدردانی از حضور بانک اقتصادنوین در عرصه ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور گفت: به همت بانک اقتصادنوین مدرسه 12 کلاسه شاهرود امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
    وی ضمن قدردانی از توجه بانک اقتصادنوین به ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم گفت: این اقدام بانک اقتصادنوین الگوی مناسبی برای سایر بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی است که اگر مورد توجه قرار بگیرد کیفیت آموزش در کشور ارتقاء می‌یابد.
    خباز مدرسه را "کارخانه انسان سازی" توصیف کرد و گفت: توسعه فضاهای آموزشی زمینه را برای رشد الگوهای فرهنگی در جامعه فراهم می‌کند.
    استاندار سمنان مستحکم سازی مدارس را از چالش‌های پیش روی دولت برشمرد و گفت: با مشارکت خیرین مانند بانک اقتصادنوین و توجه دولت، لازم است که نسبت به رفع این نقیصه اقدام گردد.
    ابوالفضل دربانی مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان نیز در این مراسم ضمن تشریح وضعیت مدارس این استان گفت: تنها 18 درصد مدارس استان از استحکام سازه برخوردارند.
    وی با اشاره به اینکه این آمار موجب نگرانی مسئولین، معلمان و خانوداه دانش‌آموزان شده است، اظهار داشت: بانک اقتصادنوین الگوی مناسبی برای سازمان‌های اقتصادی است که با ایفای مسئولیت خود در عرصه‌های اجتماعی از جمله ساخت وتجهیز مدارس اقدام کرده است.
    مدرسه 12 کلاسه نوین در شاهرود در یک هزار و 266 متر مربع بنا احداث شده و بیش از 350 دانش آموز در این مدرسه به کسب علم و دانش خواهند پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو