عصر بازار

مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی خبر داد

سازمان تامین اجتماعی استخدام می کند

عصر اعتبار- مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در استانهای سمنان و لرستان در سال جاری خبر داد.

سازمان تامین اجتماعی استخدام می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی درمانگاه ایوانکی و تکمیل کادر درمانگاه الیگودرز، نیروی انسانی مورد نیاز خود را به دلیل نگهداشت و وضعیت جغرافیایی با رعایت اصل بومی گرایی از بین متقاضیان با اولویت بومی شهرستان و در صورت عدم تکمیل ظرفیت از متقاضیان بومی استان از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به صورت استخدام پیمانی جذب می کند.
    وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند از  ٢٦/ ١١/ ٩٥ با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی WWW.TAMIN.IR ضمن مطالعه دقیق شرایط عمومی و اختصاصی، عناوین شغلی و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اقدام کنند.


    وی با بیان اینکه متقاضیان آزمون استخدام منطقه‌ای سازمان تامین اجتماعی از روز سه شنبه ٢٦ /١١/ ٩٥ تا پایان وقت اداری روز شنبه 30 /١١/ ٩٥ فرصت ثبت نام دارند، اظهار کرد: داوطلبان استخدام در درمانگاههای ایوانکی و الیگودرز باید فرم ثبت نام آزمون را از سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی مذکور دریافت و پس از تکمیل آن به همراه سایر مدارک قید شده به شکل حضوری به مدیریت های درمان استان های سمنان و لرستان تحویل دهند.

    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسینی آذرنوشان گفت: جزوه آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی که یکی از مواد آزمون استخدامی منطقه ای استان های مذکور است، در سایت سازمان در بخش آزمون استخدامی گنجانده شده است.
    گفتنی است، آزمون کتبی استخدام منطقه ای سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ ٦ /١٢/ ٩٥ به صورت همزمان در مرکز استان های سمنان و لرستان برگزار می شود.


    داوطلبان گرامی توجه کنند هر گونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، صرفاً از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو