عصر بازار

نشست تخصصی – مشاوره‌ای بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین برگزار گردید؛

آشنایی با ابعاد حقوقی بیمه‌نامه‌ها

عصر اعتبار- نشست تخصصی – مشاوره‌ای بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین با موضوع "آشنایی با ابعاد حقوقی بیمه‌نامه‌ها" با حضور مشتریان منتخب بانکداری شرکتی و همکاری شرکت بیمه نوین برگزار شد.

آشنایی با ابعاد حقوقی بیمه‌نامه‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، گروه خدمات مشاوره‌ای بانکداری شرکتی ضمن بررسی مسائل و نیازسنجی از مشتریان، سلسله نشست‌های تخصصی با حضور مشاوران خبره و نخبه بانکی و مالی را برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا گذاشته است.
    در همین راستا پس از برگزاری دوره آشنایی با "اوراق مشارکت و خزانه اسلامی" با حضور 150 شرکت فعال در حوزه پیمانکاری و ساختمانی، در دومین جلسه مشاوره موضوع "ابعاد حقوقی بیمه‌نامه‌ها" برای شرکت‌های منتخب بانکداری شرکتی در دستور کار قرار گرفت.
    در این نشست، مدیران بیمه باربری و آتش‌سوزی شرکت بیمه نوین به عنوان مشاوران خبره ضمن بررسی مسائل و مشکلات، الزامات قانونی و مورد کاوی، راهکارهای استفاده و بهره‌برداری موثر از این دو خدمت اصلی و مهم بیمه‌ای را به لحاظ حقوقی و قانونی برای شرکت‌ها تشریح کردند. در این جلسه مشتریان بانکداری شرکتی مسائل و ابهامات خود را در خصوص مسایل مطرح و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند.
    با توجه به تفاهم‌نامه همکاری بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین و شرکت بیمه نوین برای ارایه خدمات بیمه‌ای با شرایط و نرخ‌های رقابتی و جذاب برای شرکت‌ها، مدیران حساب بانکداری شرکتی آمادگی دارند ضمن تشریح مزیت‌های این بسته بیمه‌ای، با حضور مشاوران شرکت بیمه نوین، نسبت به سفارشی سازی محصولات مورد نیاز شرکت‌ها اقدام نماید.
    مشتریان شرکتی و فعالان اقتصادی در حوزه‌های مربوط به مسائل حقوقی، امور بین‌الملل، نظام پرداخت، اعتبارات (تسهیلات و تعهدات)، بیمه، تامین مالی از طریق ابزارهای نوین مالی، لیزینگ، صرافی به صورت گروهی و فردی می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین بهره‌مند گردند.
    لازم به توضیح است علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از شرایط دریافت خدمات مشاوره‌ای، موضوعات و زمانبندی نشست‌های تخصصی – مشاوره‌ای به وب‌سایت بانک اقتصادنوین به آدرس اینترنتی www.enbank.ir مراجعه و یا با شماره 82331083-021 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو