عصر بازار

سیف مطرح کرد

توسعه روابط بین بانکی یکی از اهداف سفر به عمان و کویت

عصر اعتبار- رئیس کل بانک مرکزی درباره اهداف سفر خود به دو کشور عمان و کویت اظهار کرد: در جریان سفر به این دو کشور به دنبال افزایش روابط میان بانک‌های دو کشور هستیم.

توسعه روابط بین بانکی یکی از اهداف سفر به عمان و کویت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم بدرقه رئیس جمهوری به کشورهای عمان و کویت در جمع خبرنگاران درباره روابط بین بانکی میان ایران و این دو کشور اظهار کرد: از گذشته رابطه خیلی خوبی با برادرانمان در عمان داشته ایم و در جریان سفر امروز نیز ملاقات خاصی با رئیس کل بانک مرکزی عمان خواهم داشت.

    وی خاطر نشان کرد: در ادامه برنامه های سفر به مسقط با همتای عمانی خود در جلسه مشترک در حوزه بانک های دو کشور حضور پیدا خواهیم کرد تا بتوانیم روابط بانکی مناسبی بین ایران و عمان ایجاد کنیم و در آینده نیز توسعه بیشتری به آن ببخشیم.

    رئیس کل بانک مرکزی همچنین گفت: در سفر به کویت در دیداری با همتای کویتی خود مسائل فی مابین مطرح می شود و ممکن است در جریان این مسائل توسعه روابط بانکی و اقتصادی میان دو کشور صورت بگیرد.

    وی همچنین سطح مبادلات بانکی میان ایران و عمان را در وضعیت مناسبی ارزیابی و اظهار کرد: البته ظرفیت بیشتری برای توسعه روابط بین بانکی میان ایران و عمان وجود دارد و هدف ما نیز ایجاد چنین توسعه ای است.

    سیف با تاکید بر اینکه ارتباطات بانکی پیش نیاز توسعه روابط تجاری و اقتصادی میان دو کشور است گفت: باید تلاش کنیم از ظرفیت های موجود در دو کشور در زمینه توسعه روابط بانکی استفاده کنیم.

    رئیس کل بانک مرکزی در پایان اظهار امیدواری کرد که گفت‌وگوها با مقامات کویتی منجر به افزایش تبادلات بانکی میان ایران و کویت شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی