عصر بازار

درآمد مستمر از محل سهام

توصیه به دارندگان سهام عدالت

عصر اعتبار- معاون سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه سهام عدالت به دنبال توزیع ثروت در جامعه است، گفت: به دارندگان سهام عدالت توصیه می‌شود، برگه‌های سهام خود را نگه دارند.

توصیه به دارندگان سهام عدالت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، داود خانی درباره تاثیرات سهام عدالت بر اقتصاد کشور گفت: آزادسازی سهام عدالت در بلندمدت تاثیرات خود را بر اقتصاد خواهد داشت. تجربه تاریخی در کشور ما نشان می دهد به دلیل فروش نفت، حجم بالایی از ثروت و دارایی همواره در دست دولت بوده است.

    معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس طرح توزیع سهام عدالت یکی از طرح های نادر در کشور است که به دنبال توزیع ثروت میان مردم و اقشار مختلف جامعه است که می تواند به منبع درآمد دائم و مستمر برای آنها تبدیل شود.

    خانی در مورد تفاوت سهام عدالت و توزیع یارانه اذعان داشت: در توزیع یارانه بخشی از درآمد جامعه نصیب مردم می شود که ریشه در توزیع درآمد دارد، اما در طرح سهام عدالت، توزیع ثروت صورت می گیرد که می تواند موجب ایجاد درآمدی مستمر برای مشمولین شود.

    وی تاکید کرد: بر همین اساس به مردم پیشنهاد می شود پس از آزادسازی، سهام عدالت خود را نگه دارند و اقدام به فروش آن نکنند، چرا که از محل سود سالانه این سهام می توانند درآمدی مستمر را برای خود به وجود آورند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی