عصر بازار

رییس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران:

گردهمایی روسای موفق شعب بانک ها بستر انتقال تجربیات است

عصر اعتبار- تقویت مهارت های علمی و حرفه ای علوم بانکداری، انتقال تجربیات موفقیت آمیز و نیز تجلیل از زحمات و تلاش های رؤسای شبکه بانکی، هدف اصلی «هفتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور» است.

گردهمایی روسای موفق شعب بانک ها بستر انتقال تجربیات است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، خوش طینت رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در آیین افتتاحیه «هفتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور» که با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک مرکزی و شبکه بانکی در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه روسای شعب در دستیابی به اهداف عملیاتی شبکه بانکی گفت: با توجه به نقش بسیار مهم و اساسی که روسای شعب بانک ها در موفقیت و پیشبرد استراتژی عملیاتی بانک ها در نیل به اهداف نهایی سیاستگذاری پولی و بانکی ایفا می کنند و همچنین تلاش های بیش از 230 هزار نفر از مجموعه همکاران بانکی در بیش از 22هزار شعبه در جامه عمل پوشاندن به اهداف سیاست های پولی، می توان اذعان کرد که شاغلان بانک‌ها به ویژه روسای شعب کارایی نسبتا بالایی در بخش های اقتصادی دارند.

    خوش طینت افزود: روسای شعب همواره می کوشند با بهره گیری و توسعه فرهنگ مشتری مداری، بهبود مستمر ارتقای کیفیت محصولات و خدمات و استفاده بهینه از فناوری های نوین الکترونیکی و اطلاعاتی مشتریان بیشتری را جلب کنند و با تجهیز بهتر منابع، سهم بیشتری از بازار را برای بانک خود به دست آورند. از این رو موسسه عالی آموزش بانکداری در راستای اهداف و وظایف آموزشی و پژوهشی خود گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور را همه ساله در رابطه با موضوعات ذیربط مدیران و روسای شعب موفق و با هدف قدردانی از تلاش های آنان برگزار می کند.
    وی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجا که بهبود محیط کسب و کار در شعب، مستلزم استقرار نظام کنترل‌های داخلی موثر و فرهنگ خودارزیابی در میان تمام کارکنان شعب است و وقوع یک حادثه مخاطره‌آمیز در شعب حاکی از شکست کنترل داخلی تعبیه شده برای آن ریسک می باشد، براین اساس این همایش به وضع کنترل های داخلی  اختصاص یافته است. پرواضح است که طراحی و پیشنهاد کنترل های داخلی هوشمندانه، نقش بسزایی در بهبود عملکرد بانک ها  خواهد داشت. 
    هفتمین گردهمایی روسای موفق بانک های کشور با شعار «کنترل های داخلی، بهبود عملکرد» با مشارکت 297 رییس شعبه برتر از 30 بانک و موسسه اعتباری، 27 بهمن ماه در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی